به گزارش پیارم حاجی آباد ، محمد طه رسولی بزودی در محافل مذهبی شهر بیشتر از پیش مورد توجه همشهریان حاجی آبادی قرار خواهد گرفت برای دقایقی با پدر و مادر و همچنین محمد طه همکلام شدیم و از اینکه چگونه این پسر بچه کم سن و سال حاجی آباد توانسته چنین در محافل قرآنی ...

52

به گزارش پیارم حاجی آباد ، محمد طه رسولی بزودی در محافل مذهبی شهر بیشتر از پیش مورد توجه همشهریان حاجی آبادی قرار خواهد گرفت
برای دقایقی با پدر و مادر و همچنین محمد طه همکلام شدیم و از اینکه چگونه این پسر بچه کم سن و سال حاجی آباد توانسته چنین در محافل قرآنی بدرخشد و با مداحی در هیئات مذهبی صاحب سبک مداحی بشود.

محفل انس با قرآن 036

خودتان را معرفی می کنید؟

به نام خدا محمد طه رسولی هستم ۷سالمه کلاس اول ابتدائی درس می خوانم

چند سال است که مداح و حافظ قرآن هستی ؟  ۲ سال است که با کمک پدرم و آقای ملک محمدی استاد عزیزم مداحی را شروع کردم و خوشحالم که در کنار پدرم توانستم هم مداحی و هم یک جزء قرآن را حفظ کنم و دوست دارم که هرچه بزرگتر می شوم معرفتم به اهلبیت و قرآن بیشتر شود و یک روزی جزء قاریان و حافظان کل قرآن باشم.

هدف شما از قاری و مداح شدن چیست؟ اینها همه  لطف مادرم حضرت زهرا هست که توانستم با کمک پدر و مادرم این راه را ادامه دهم  و دوس دارم بیشتر از مصائب و زندگانی حضرت زهرا(س)بدانم و آرزو دارم روضه خوان و قاری قرآن مجالس حضرت زهرا(س)باشم و در مجلس عزای مادرم مداحی کنم و آرزو دارم خواهرم فاطمه بشری هم حافظ قرآن بشه.

آقا محمد طه تا حالا در مسابقات قرآنی و مداحی هم شرکت کردی؟ در مسابقات قرآنی در استان در قرائت دوم شدم و مسابقات اوقاف در حاجی آباد مقام اول را کسب کردم .

گفتنی است محمد طه رسولی با صوت و لحن زیبایی قرآن را قرائت می کند و در بیشتر مراسمات به عنوان قاری حضور دارد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=20385

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.