امام جمعه حاجی آباد  گفت: با اقتدار ایران در منطقه و جهان بسیاری ازمعادلات منطقه و جهان به خواست ایران رقم می خورد . ...

به گزارش پایگاه خبری پیارم ؛حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دُری امام جمعه حاجی آباد گفت : حضور قشر جوان و نوجوان در نماز جمعه بصیرت آنها را بالا می برد و افزایش بصیرت یکی از موارد است که استکبار جهانی مخالف آن است و تلاش می کند که جوانان ما به آن دست پیدا نکنند، زیرا وقتی آگاهی جوانان بالا برود بهتر می توانند در مقابل تهاجمات فرهنگی دشمن بایستند.

امام جمعه حاجی آباد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خطبه های نماز عید فطر گفت : رهبر معظم انقلاب با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق اعلام نمودند که این رژیم خبیث تنبیه خواهد شد و اما این ابهامی که جمهوری اسلامی ایران چه زمان ، کجا و به چه صورت قصد تنبیه رژیم صهیونیستی را دارد بسیار این رژیم را دچار سرگردانی کرده و جهنی را برای آنها به وجود آورده است .

امام جمعه حاجب آباد افزود : با اقتدار ایران در منطقه و جهان بسیاری از معادلات و اتفاقات جهانی بر اساس خواست جمهوری اسلامی ایران رقم می خورد که این عزت و اقتدار با ایثارگری و از جان گذشتگی شهیدان به وجود آمده است .

حجت الاسلام مهدی دُری در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به اهمیت دیدار مقام‌ معظم رهبری با مسئولین کشور گفت : مسئله‌ عفاف و حجاب یکی از موضوعات مهمی بود که رهبر انقلاب در این دیدار مطرح کردند و از مسئولین خواستند که در این زمینه برنامه ریزی انجام دهند و هم از دیدگاه فقهی و شرعی و هم از دیدگاه سیاسی باید به این موضوع پرداخته شود و به قوانین نیز به طور کامل عمل شود.

حجت الاسلام مهدی دُری افزود: ما باید با مطالعه تاریخ از آن درس بگیریم و سرنوشت کشورهایی که آمریکا و استکبار به آنها حمله کرده است را ببینیم که این استعمارگران قبل از حمله نظامی به آن کشورها چگونه جایگاه زن و خانواده را در آنجا ضعیف و متزلزل کرده اند تا بتوانند بر آن جامعه مسلط شود .

امام جمعه حاجی آباد با اشاره به ضرورت توجه به موضوع عفاف و حجاب گفت : نیروهای انتظامی قرار است در هفته پیش رو طرح عفاف و حجاب را کشور شروع کنند و همه ما نیز باید در کنار نیروهای انتظامی کمک کنیم تا نظام جمهوری اسلامی در این زمینه بیش از پیش موفق و سربلند شود .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=73325

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.