فرماندار حاجی‌آباد گفت: در سال گذشته ۶ زندانی جرائم غیرعمد آزاد شدند و در جشن گل‌ریزان امسال باید تلاش شود تا ۱۵ زندانی دیگر نیز آزاد شوند. به گزارش پیارم حاجی‌آباد، حمید جهانگیری ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی جشن گل‌ریزان در این شهرستان که با حضور رئیس اداره دادگستری، اداره زندان و رئیس ...
فرماندار حاجی‌آباد گفت: در سال گذشته ۶ زندانی جرائم غیرعمد آزاد شدند و در جشن گل‌ریزان امسال باید تلاش شود تا ۱۵ زندانی دیگر نیز آزاد شوند.
به گزارش پیارم حاجی‌آباد، حمید جهانگیری ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی جشن گل‌ریزان در این شهرستان که با حضور رئیس اداره دادگستری، اداره زندان و رئیس ستاد دیه استان برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: آزادی زندانیان جرائم‌ غیر‌عمد موجب می‌شود بخشی از آسیب‌هایی که در جامعه وجود دارد کاهش پیدا کند و باید همه اقشار مختلف مردمی در این راستا همت گمارند.

وی با بیان این‌که برای آزادی این زندانیان نیازمند مشارکت بیش از پیش خیرین هستیم اذعان داشت: در سال گذشته با همت مردم و خیرین شش زندانی جرائم غیرعمد آزاد شدند و با توجه به این‌که در سال‌جاری تعداد پانزده نفر از محکومان مالی غیرعمد در زندان بسر می‌برند، امیدواریم کمک‌های مالی خیرین نوع‌دوست بتواند مشکلات این خانواده‌ها را برطرف کند.

فرماندار حاجی‌آباد بر همکاری بیش از پیش ادارات، نهادها، دهیاری‌ها به منظور برگزاری جشن گل‌ریزان تاکید کرد و افزود: همه دستگاه‌ها باید برای کمک به زندانیانی که فاقد سابقه سوء کیفری هستند تلاش کنند و با تبلیغات موثر و کارساز زمینه حضور خیرین و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم کنند.

جشن گل‌ریزان در تاریخ ۹ خرداد ۹۷ مصادف با ۱۴ رمضان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67892

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.