فرمانده سپاه حاجی آباد از اجرای طرح قرارگاه تحول فرهنگی و اجتماعی محلات در 13 نقطه از محله های شهرستان حاجی آباد خبرداد و گفت:طرح تحول فرهنگی و اجتماعی محلات  با هدف ایجاد محله اسلامی امسال در شهرستان اجرا می شود. ...

به گزارش پیارم حاجی آباد، سرگرد محمد میرزاده فرمانده سپاه حاجی آباد در جمع نشست توجیهی فرماندهان پایگاههای بسیج و امام جماعت مساجد حاجی آباد که با حضور مسئولین استانی برگزار شد خاطرنشان کرد: این طرح امسال با محوریت مساجد و به فرماندهی امام جماعت در ۱۳ محله  حاجی آباد اجرا می شود.

سرگرد میرزاده ، مشارکت دستگاه های اجرایی به ویژه آموزش و پرورش و شهرداری ها، مشارکت جدی و فعال مردم و انجام فعالیت ها با محوریت مسجد را از نکات برجسته این طرح تحول محلات خصوصا شهرستان حاجی آباد ذکر کرد.

وی در ادامه از بسیج و سپاه به عنوان نهادی مردمی نام برد و اظهار کرد: برنامه ریزی و تلاش در راستای کاهش آسیب های اجتماعی از اولویت های مهم طرح تحول محلات است.

فرمانده سپاه حاجی آباد با بیان اینکه نمی توان شاهد آسیب های اجتماعی نظیر بیکاری، اعتیاد و …، جوانان و نوجوانان ما که ارزشمند ترین داشته های انقلاب و کشور محسوب می شوند، و آنها را از بین می برد باشیم تصریح کرد: سپاه و بسیج حلال همه مشکلات کشور نیست، اما در عین حال مدعی است که باید با جلب مشارکت مردمی و دستگاه های اجرایی در زمینه رفع آسیب های اجتماعی جامعه ورود پیدا کند.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69587

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.