فرماندار حاجی‌آباد گفت: فعالیت در جمعیت هلال‌احمر عبادت است و آموزش‌های کاربردی این مجموعه تاثیر شگرفی در جهت پیشگیری از وقوع حوادث و کاهش تلفات‌جاده‌ای داشته است. به گزارش پیارم حاجی‌آباد، حمید جهانگیری صبح امروز در جمع رئیس و اعضاء جمعیت هلال‌احمر این شهرستان در سخنانی ضمن تبریک گرامیداشت هفته هلال‌احمر در سخنانی اظهار داشت: ...

فرماندار حاجی‌آباد گفت: فعالیت در جمعیت هلال‌احمر عبادت است و آموزش‌های کاربردی این مجموعه تاثیر شگرفی در جهت پیشگیری از وقوع حوادث و کاهش تلفات‌جاده‌ای داشته است.

به گزارش پیارم حاجی‌آباد، حمید جهانگیری صبح امروز در جمع رئیس و اعضاء جمعیت هلال‌احمر این شهرستان در سخنانی ضمن تبریک گرامیداشت هفته هلال‌احمر در سخنانی اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر در سخت‌ترین شرایط، در حوادث جاده‌ای و کوهستانی خدمات مطلوبی را به حادثه‌دیدگان در طول سال انجام می‌دهند که فداکاری‌های این عزیزان بر هیچ کسی پوشیده نیست بلکه شایسته قدردانی است.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر آموزش‌هایی را به مردم ارائه کرده که تاثیر سازنده‌ای در جهت پیشگیری از وقوع حوادث و کاهش تلفات‌ جاده‌ای داشته است.

فرماندار حاجی‌آباد یادآور شد: گرچه شاید خدمات این مجموعه در اذهان مردم مغفول مانده، اما آمادگی، تعهد، ایثار و ازخودگذشتگی جمعیت هلال‌احمر در راستای کمک‌رسانی در همه حوادث بویژه حوادث غیرمترقبه در سطح کشور، بر برتری‌ها و ویژگی‌های بارز این مجموعه افزوده است.

جهانگیری خاطرنشان ساخت: فعالیت در این عرصه به نوعی عبادت است و جوانانی که بصورت داوطلبانه در جمعیت هلال‌احمر حضور می‌یابند، بخوبی احساس وظیفه و حس‌انسان دوستانه دارند و این جوانان که پرورش یافته مکتب اهل بیت(ع) هستند، از افتخارات انقلاب اسلامی به شمار می‌روند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67961

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.