مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه حاجی آباد گفت: رژیم صهیونیستی مانند کرونا یک ویروس  مسری است که امنیت مسلمانان  جهان و فلسطینی را به خطر انداخته است. ...

حجت‌الاسلام احمدی نیا، در گفت‌وگو با پیارم با اشاره به اینکه روز قدس اولویت جهان اسلام است، اضافه کرد: مقام معظم رهبری روز قدس را مسئله اول جهان اسلام بیان کردند و در شرایط پیش آمده با توجه به شیوع ویروس کرونا نیز از این اهمیت کاسته نمی‌شود.

 

 

حجت الاسلام احمدی نیا با بیان اینکه مسئولان کشور باید روز قدس را از اولویت‌های کاری خود بدانند، تصریح کرد: فلسطین خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی است و جهان اسلام حتی در این شرایط نیز حمایت خود را از فلسطین و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند.

 

 

وی افزود: روز جهانی قدس، نقطه عطفی در مبارزات ملت فلسطین مقابل رژیم اشغالگر قدس شد و به تاریخچه طولانی این مبارزه، اصالت بخشید و این روز، بزرگترین نماد همدلی و همزبانی امت اسلام در برابر رژیم غاصب و صهیونیستی است.

 

 

احمدی نیا خاطرنشان کرد: مهمترین پیام روز قدس، تحکیم وحدت مسلمانان برای آزادی قدس و پرهیز از همه اختلاف و تفرقه هایی است که دشمن می خواهد بین مسلمانان ایجاد کند.

 

 

این مسوول با اشاره به تهاجم بی رحمانه کشور عربستان درسرکوبی مسلمان بحرین ویمن اضافه کرد: ملت ایران برای حمایت از مسلمانان جهان حضور فعال درراهپیمایی قدس خواهند داشت.

 

 

حجت‌الاسلام احمدی نیا، با اشاره به اینکه روز قدس اولویت جهان اسلام است، اضافه کرد: مقام معظم رهبری روز قدس را مسئله اول جهان اسلام بیان کردند و در شرایط پیش آمده با توجه به شیوع ویروس کرونا نیز از این اهمیت کاسته نمی‌شود.

 

 

وی با بیان اینکه مسئولان کشور باید روز قدس را از اولویت‌های کاری خود بدانند، تصریح کرد: فلسطین خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی است و جهان اسلام حتی در این شرایط نیز حمایت خود را از فلسطین و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند.

 

 

احمدی نیا با تاکید براینکه اسرائیل نمی‌تواند از شیوع ویروس کرونا به نفع خود استفاده کند، تصریح کرد: مردم دنیا با دیدن ستم‌های رژیم صهیونیستی به مردم بی‌گناه فلسطین، آگاه‌تر می‌شوند و عرصه برای اسرائیل تنگ‌تر می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71733

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.