فرمانده ناحيه مقاومت بسیج سپاه شهرستان حاجی آباد گفت : به مناسبت هفته بسیج یادواره شهدای اصناف و یادمان شهدای غزه در شهرستان حاجی آباد برگزار شد ...

 

 


به گزارش پایگاه خبری پیارم، سرهنگ سجاد دهقانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان حاجی آباد گفت : به مناسبت هفته بسیج یادواره شهدای اصناف و یادمان شهدای غزه در شهرستان حاجی آباد برگزار شد.
سرهنگ دهقانی گفت : در این یادواره آثار هنرمندان در زمینه های فیلم،انیمیشن و سرود با موضوع شهدای دفاع مقدس و شهدای جبهه مقاومت فلسطین به نمایش گذاشته شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسی پولادی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در این مراسم ضمن گرامی داشت یادشهدای دفاع مقدس و شهدای غزه گفت : ما در مسیر حرکت به سمت ظهور امام زمان (عج) و استمرار انقلاب اسلامی نیاز دائمی به برگزاری یادواره های شهداء داریم .
حجت‌الاسلام پولادی گفت: هدف از برگزاری یادواره های شهداء این است که ما راه و مسیر شهداء و انقلاب اسلامی را فراموش نکنیم و فرهنگ و فلسفه شهید و شهادت را به نسل آینده انتقال دهیم تا با بصیرت کامل مسیر انقلاب اسلامی را ادامه دهند .
نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افزود: ما باید با مطالعه تاریخ بیش از پیش به جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان و بشریت پی ببریم و مقتدرانه و با بصیرت در مقابل این رژیم غاصب بایستیم .
وی افزود: بعد از طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی دیگر مثل قبل نخواهد بود و این شکست برای صهیونیست ها یک شکست غیر قابل ترمیم در زمینه های اطلاعاتی و نظامی است .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=73237

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.