بزرگترین مزرعه پرورش مرغ مادر و تولید جوجه یک‌روزه استان در باغات حاجی‌آباد  با حضور استاندار، دکتر مرادی نماینده مجلس مردم هرمزگان و مسئولین شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید. ...

به گزارش پیارم حاجی‌آباد،فرماندار حاجی آباد در حاشیه این مراسم که عصر روز گذشته در روستای باغات شهرستان برگزار شد اظهار کرد: این مزرعه پرورش مرغ مادر و جوجه یک روزه دارای ظرفیت تولید ۳۵ هزار قطعه مرغ مادر و چهار میلیون قطعه جوجه یک روزه است.

جهانگیری افزود: این مجموعه پس از هفت سال تعطیلی، با حمایت‌های استاندار هرمزگان در سال رونق تولید، فعالیت خود را آغاز کرد.

وی بیان داشت: این مزرعه برای ۴۰ نفر اشتغالزایی داشته و نیاز واحدهای مرغداری در سطح استان به جوجه یک روز را تامین می کند.

استاندار هرمزگان در مراسم آغاز به کار این واحد تولیدی، عنوان کرد: ایجاد این مزرعه پرورش مرغ مادر و جوجه یک روزه یک کار پایه‌ای جهت بهره‌مندی و فعال‌سازی بیشتر واحدهای مرغداری در سطح استان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: ایجاد این مجموعه یک اقدام مهم در سال رونق تولید است که پس از هفت سال تعطیلی با حمایت‌هایی که از آن صورت گرفت، توانست فعالیت خود را آغاز کند.

استاندار هرمزگان بیان داشت: باید از این مجموعه با دقت بسیار مراقبت شود و کمک‌ها و حمایت‌های لازم را جهت تداوم فعالیت های آن و همچنین توسعه تولیدات این مجموعه خواهیم داشت.

همتی تصریح کرد: از سرمایه‌گذار این طرح انتظار داریم تا تولیدات خود را در سطحی ارتقاء دهد که استان هرمزگان در زمینه تولید و پرورش مرغ مادر و جوجه یک روزه خودکفا شود و واحدهای مرغداری این استان دیگر نیازی به واردات جوجه از خارج هرمزگان نداشته باشند.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه فرمانداران باید به طور منظم از واحدهای تولیدی در سطح شهرستان‌ها بازدید کنند، اظهار داشت: در سال جاری مهم‌ترین مسئله کشور توجه به رونق تولید است و امسال باید به طور شبانه‌روزی در راستای حمایت از تولیدکنندگان کار کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69594

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.