قرآن کتابت شده به خط نستعلیق توسط ۲۴۰ دانش آموز و ۲۴ فرهنگی حاجی آبادی صبح امروز رونمایی شد. به گزارش پیارم، مراسم رونمایی قرآن کتابت شده به خط نستعلیق با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از  مسئولان  در مدرسه شاهد برگزار  شد. مدیر مدرسه شاهد حاجی آبادهدف از کتابت قرآن را اشاعه فرهنگ ...

قرآن کتابت شده به خط نستعلیق توسط ۲۴۰ دانش آموز و ۲۴ فرهنگی حاجی آبادی صبح امروز رونمایی شد.

به گزارش پیارم، مراسم رونمایی قرآن کتابت شده به خط نستعلیق با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از  مسئولان  در مدرسه شاهد برگزار  شد.

مدیر مدرسه شاهد حاجی آبادهدف از کتابت قرآن را اشاعه فرهنگ قرآنی دانستند وگفت: بخاطر انس بیشتر دانش آموزان با قرآن و مبارزه با قرآن ستیزی و قرآن سوزی استکبار کفر والحاد، دبیران و دانش آموزان تصمیم گرفتند با تحریر قرآن علاقه و ارادت خود را به فرهنگ قرآنی وجامعه اسلامی به نمایش بگذارند.

جلال علیمحمدی افزود: نوشته های دانش آموزان توسط ۵ نفر از همکاران وبا نظارت مسئولین با استماع نوارهای استاد پرهیزگار بازبینی شده وپس از صحافی درمعرض دید علاقمندان قرار گرفت این امر معنوی مورد استقبال پرشور مسئولین شهرستان وبخش خصوصاً انجمن اولیاء ومربیان مدرسه قرار گرفت وطی مراسم باشکوهی از این گنجینه نفیس و زیبا رونمایی شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67895

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.