فرماندار حاجی اباد گفت: یکی از راههای توسعه یک منطقه احداث راه مواصلاتی است که دهستان کوهشاه احمدی برای خروج از بن بست نیازمند ۱۰۰ کیلومتر آسفالت است که با بازگشایی این مسیر، این بخش از بن بست جغرافیایی خارج و موجب رونق اقتصادی منطقه می شود. ...

به گزارش پیارم، حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد  در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه استان برگزار شد اظهار کرد: منطقه احمدی یکی از دهستانهای محرم شهرستان حاجی آباد می باشد که از اول انقلاب تا کنون این منطقه محروم واقع شده است و در این چند سال اخیر کارهای زیربنایی زیادی در منطقه صورت گرفته ولی به دلیل پراکندگی روستا این فعالیت ها به چشم نمی آید.

جهانگیری بیان داشت: منطقه احمدی باوجود پتانسیل خوبی که در بخش کشاورزی ،دامداری، صنایع دستی  و معادن دارا می باشد که اگر مشکل راه ارتباطی منطقه کوهشاه احمدی حل شود این منطقه از نظر اقتصادی رشد بسیار خوبی خواهد داشت، ولی متاسفانه با وجود تحریم های ظالمانه آمریکا و کمبود نقدینگی ما هنوز موفق نشده ایم که این منطقه را از بن بست خارج کنیم و با وجود همه مشکلات ما تا پایان سال پیشبینی می کنیم که ۳۰ کیلومتر دیگر از راههای بخش احمدی آسفالت شوند.

جهانگیری افزود: ما در بخش احمدی در بحث آب شرب بهداشتی دو مجتمع ایجاد کردیم که این مجتمع ها هر کدام ده روستا را پوشش می دهند و اکثر روستاههای بخش احمدی هم اکنون از آب شرب بهداشتی برخوردار هستند و مابقی نیز تا پایان سال کار ابرسانی انجام مکی شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو درمانگاه با تجهیزات کامل در بخش احمدی احداث شده است که به مردم به طور شبانه روزی خدمات می دهند و پزشک عمومی در این درمانگاهها مستقر می باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71763

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.