سرهنگ محمد میرزاده فرمانده سپاه حاجی آباد از توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در مرحله سوم رزمایش مواسات و همدلی در شهرستان خبرداد. ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پیارم، سرهنگ محمد میرزاده فرمانده سپاه حاجی آباد از توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان خبرداد و افزود: سپاه حاجی اباد با همکاری خیرین و مسئولین ادارات و دفتر امام جمعه ۷۵۰۰ سبد غذایی در بین نیازمندان توزیع شده است.

سرهنگ محمد میرزاده بیان داشت:مر حله سوم رزمایش مواسات و همدلی با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) انجام شده و در این مرحله ۱۵۰۰سبد غذایی در بین نیازمندان توزیع می شود.

حجت الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه حاجی آباد ظرفیت‌های مواساتی را بسیار مهم دانست و گفت: باید نیازهای دقیق نیازمندان و منابع تأمین آنها شناسایی شود چرا که ادامه کار مجوعه‌ مواسات، نیازمند تقویت‌ ساز و کارهاست و امیدواریم این مهم تحقق یابد تا بنایی محکم برای ادامه کار ایجاد شود.

امام جمعه حاجی آباد تصریح کرد: در این ایام برای مواسات فرهنگی و تبلیغی در کنار مواسات معیشتی و تقویت روحیه جامعه در مقابله با بیماری کرونا بسیار خوب عمل شد و مساجد نیز در حرکت مواساتی، محور قرار گرفتند و این مهم برکات بسیاری به همراه داشت.

وی با بیان اینکه در حرکت مواسات، ادبیات اکرام به جای اطعام دیده شد، اضافه کرد: این موضوع، رشد فرهنگی و دینی جامعه را نشان می‌دهد و موجب اثرگذاری بیشتر برنامه‌ها و برکات بیشتر کارها می‌شود.

           

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71760

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.