مهندس اصغر جهانگیری فرماندار حاجی آباد در پیامی فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت. به گزارش پیارم حاجی آباد، در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم روز آزادی خرمشهر، روزی که یادآور فتح فاتحان بلندترین و ناممکن ترین فرازهاست، روزی که فرشتگان بال سترگ و سپید خود را بر زمین گستردند تا ...

مهندس اصغر جهانگیری فرماندار حاجی آباد در پیامی فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.

752215

به گزارش پیارم حاجی آباد، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز آزادی خرمشهر، روزی که یادآور فتح فاتحان بلندترین و ناممکن ترین فرازهاست، روزی که فرشتگان بال سترگ و سپید خود را بر زمین گستردند تا دلهای بزرگمردان ایران زمین را به شاهراه ایمان خداوندی اتصال دهند و آنان مژده فتح الهی را در دل به تماشا نشستند.

سوم خرداد، یادآور خونهای پاکی است که برای نشاندن نهال آزادی در خرمشهر بر زمین ریخته شد،بیائید از یاد نبریم که استقلال و آزادی امروز ایران حاصل جانفشانی شهیدان و ایثارگرانی است که درس آزادگی را در مکتب حسین بن علی(ع) فراگرفتند و این روز همیشه جاوید یادگاری است از حماسه آفرینی آنان.

اینجانب ضمن گرامی داشت اعیاد شعبانیه فرارسیدن سوم خرداد سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر عزیز توسط رزمندگان غیور و سلحشور میهن عزیزمان را در عملیات غرور آفرین بیت المقدس را به محضر فرماندهی معظم کل قوا ، دکتر روحانی ریاست محترم جمهور، خانواده های معزز شهدا و ایثارگران عزیز و به ویژه دلاورمردان ۸ سال دفاع مقدس شهرستان حاجی آباد تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

اصغر جهانگیری

فرماندار شهرستان حاجی آباد

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=36867

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.