در یکی از فدراسیون‌های ورزشی، یکی از مسئولان بعد از اطلاع از رد صلاحیت خود، این روزها فرار رو به جلو دارد. به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرنگار ورزشی  شبکه اطلاع رسانی راه دانا این روزها یکی از مسئولان در فدراسیون از عدم تایید صلاحیت خود برای احراز پست پیشنهادی مطلع شده و برای ...

vbcvbndzhfe

در یکی از فدراسیون‌های ورزشی، یکی از مسئولان بعد از اطلاع از رد صلاحیت خود، این روزها فرار رو به جلو دارد.

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از خبرنگار ورزشی  شبکه اطلاع رسانی راه دانا این روزها یکی از مسئولان در فدراسیون از عدم تایید صلاحیت خود برای احراز پست پیشنهادی مطلع شده و برای آنکه افکار عمومی را از این موضوع منحرف کند، خود دست پیش گرفته و شروع به انتقاد از فدراسیون متبوعش کرده و همه چیز را زیر سوال برده است.

او با این کار قصد دارد اینطور وانمود کند که خودش از همکاری با رئیس فدراسیون ناراضی است و اگر برکناری‌ای در روزهای آینده صورت گرفت، فرار رو به جلو داشته باشد.
همچنین گفته می‌شود وی به هیچکدام از وعده‌های اولیه‌اش عمل نکرده و عملا وقت زیادی را در فدراسیون صرف نکرده است. ظاهرا این مسول فقط در رویای گرفتن یک پست بین‌المللی در رشته خود بوده و وقتی از این مساله نا امید شد خیلی با جان و دل در فدراسیون حاضر نمی‌شود.
به نظرمی‌رسد به همین زودی‌ها وضعیت او در فدراسیون مشخص شود.
لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=20463

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.