امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: فتنه ۸۸ امنیت کشور را خدجه دار کرد و زمینه ترور دانشمندان هسته ای ما را فراهم کرد. حجت الاسلام مختاری در گفتگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد ضمن تبریک سالروز ۹ دی ماه و میلاد حضرت مسیح(ع) اظهار کرد: انتخابات سال ۸۸ با تاکید حضور حداکثری مردم شکل ...

امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: فتنه ۸۸ امنیت کشور را خدجه دار کرد و زمینه ترور دانشمندان هسته ای ما را فراهم کرد.

contentimages_59783

حجت الاسلام مختاری در گفتگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد ضمن تبریک سالروز ۹ دی ماه و میلاد حضرت مسیح(ع) اظهار کرد: انتخابات سال ۸۸ با تاکید حضور حداکثری مردم شکل گرفت و مردم با رای حداکثری ۴۰ میلیون نفری در انتخابات حضور کم سابقه ای را رقم زدند در مجامع بین المللی پشتوانه هر کشور و نظام  حضور حداکثری مردم در انتخابات است که مردم ما حضور گسترده ای داشتند.

مختاری در ادامه افزود: رای ۴۰ میلیونی مردم یک پشتوانه برای نظام بود و دولت می توانست از این پشتوانه در عرصه های مختلف استفاده کند که متاسفانه فتنه گران و مدعیان تقلب در انتخابات با این اقدام مانع از این فرصت شد .

حجت الاسلام مختاری بیان داشت: بستر فتنه ماهها قبل از انتخابات شکل گرفت و قبل از انتخابات به زبان می آوردند که اگر ما رای نیاوریم در انتخابات تقلب شده است و این مباحث کم کم به گوش طرف داران آنها رسید و بستر حضور در اختشاشات خیابانی را فراهم کرد و بعد از انتخابات تهمت به نظام اسلامی کشور زدند و با توجه به این که خودشان بعد ها پذیرفتند که تقلب صورت نگرفته است.

حجت الاسلام مختاری تصریح کرد: بعد از انتخابات کشورهای انگلیس، امریکا، و دلارهای کشورهای عربی و اسرائیل خبیث که از رشد انقلاب ما ضعف خورده بودند و از قبل برای  انقلاب مخملی  در ایران برنامه ریزی کرده و نیروهای خودشان را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران وارد میدان کردند و امکانات لازم را در اختیار اختشاش گران فتنه گر و جوانان فریب خورده  قرار دادند.

مختاری ادامه داد: در فتنه ۸۸ رسانه های کشورهای استکباری و برخی از سران کشورهای غربی و اروپایی با حمایت تمام عیار خود از سران فتنه سعی در براندازی نظام داشتند ولی همه این ها را فتنه گران ندیدند و نتوانست فتنه گران را بیدار کند و با توهین به آرمان امام راحل و به شعار مبارزه با استکبار و روز جهانی قدس و اختشاش گران با سردادن شعار نه غزه نه لبنان در مقابل آرمان امام راحل ایستادند و به اصل ولایت فقیه توهین کردند.

مختاری با اشاره به اینکه سران کشورهای غربی و معاندین نظام از سران فتنه حمایت کردند افزود: فرصتی که مقام معظم رهبری از آن بارها فرمودند استفاده کنید به گوششان نرفت و هرچه مقام معظم رهبری دعوت به بصیرت کردند هیچ کدام از سران فتنه را بیدار نکرد و کار به جای رساندن که در روز عاشورا به سید الشهدا نیز توهین کردند و این شد که صبر مردم سر امد و در ۹ دی ماه با حضوری گسترده به خیابانها ریختند که بیشتر از انها نوجوانان بودند که نهم دی به عنوان روز بلوغ سیاسی نسل سوم و چهارم انقلاب ما نام گرفت .

 امام جمعه حاجی آباد تصریح کرد:فتنه گران با گرفتن پشتوانه نظام که ان هم رای ۴۰ میلیونی مردم بود را گرفتند و کشورهای استکباری از این فرصت استفاده کردند به بهانه حقوق بشر تحریم هایی جدیدی علیه ایران صورت گرفت و بعد از آن بود که ترور دانشمندان ما کلید خورد و این کار فتنه گران کشور را ناامن کرد کشور ما یکی از امن ترین کشوردر منطقه بود ما در هیچ کدام از مراسمات ملی و مذهبی مشکل نداشتیم و بدون سر صدا با امنیت کامل برگزار می شد .

مختاری افزود: امنیت کشور ما و رای ملیونی مردم می توانست زمینه های سیاسی و اقتصادی در عرصه بین المللی برای کشور ایجاد کند که با این اقدام فتنه گران مورد خدجه قرار گرفت و امریکا و انگلیس ، دلارهای نفتی کشور های عربی و اسرائیل نقش ویژه ای در تقویت فتنه گران داشت.

مختاری تصریح کرد: امروز مردم کشور ما آگاه و بیدار هستند با تمام وجود از ولایت فقیه تبعیت می کنند  و در فتنه پشت سر مقام معظم رهبری ایستادند و در بحث علمی، اقتصادی، در قضیه برجام و مذاکرات هسته ای مردم همگام با رهبر بودند و رهبری در بحث مذاکرات بارها اعلام کردند که خوشبین نیستند زیرا آن طرف میز دشمن فریب کار است گرچه لبخند می زند انها می خواهند با مذاکره ما را زمین بزنند ولی مسئولین عجله کردند و ۹خطوط قرمز مقام معظم رهبری را رعایت نکردند و به دشمن اعتماد کردند و حاصل این اعتماد شد تمدید دوباره تحریم ها علیه ایران و سه سال نیم از وقت ملت تلف شد به جای تکیه بر التاف خداوند و تکیه بر توان داخلی کشور تمام وقت خود را گذاشتند برای مذاکرات که حاصلی هم نداشت.

وی افزود:در بحث مذاکرات هسته ای ملت ایران و جهان فهمیدند که فردی آگاه تر و دلسوزتر از مقام معظم رهبری نیست که به مشکلات و واقایع آگاه نباشد و ایشان همیشه افق های پیش رو را هم می بینند .

مردم متوجه بد عهدی آمریکا شدند وآن را و دشمن تراز اول کشور می دانند مردم با تمام وجود این را پذیرفتند و دولت نقدی که پای برجام را امضا کرد پای تعهد های خود نماند و نقض برجام کرد این را امروز مردم ما باور کردند.

وی گفت:عده ای  می خواستند با گمراه کردن مردم آنان را در مقابل نظام قرار دهند اما به حول و قوه الهی وباراهنمایی های  مقام معظم رهبری ،مردم بصیرایران با گذشت بیش از۳۷سال  از انقلاب همچنان به انقلاب و ولایت فقیه وفادارهستندواین پایبندی و وفاداری رابارها در صحنه های انقلاب  ثابت کردند.

 مختاردر پایان افزود: اگرچه ما ۲۲ بهمن را روز پیروزی انقلاب اسلامی می دانیم امادر۹ دی ۸۸ جمهوری اسلامی برای همیشه پیروز شدو لذا باید با حفظ وحدت حول محور ولایت فقیه روز به روز بر اقتدار خود بیافزاییم , و نهم دی ماه را همچون دیگر ایام الله ها جشن بگیریم.

 

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=59666

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.