غلامعلی سنگی شهردار ناحیه دو شهر بندرعباس در بازدید از طرح پاکسازی محله به محله که در محله الهیه شمالی شهر بندرعباس برگزار شد هدف این طرح را ارتباط مستقیم مردم و شهروندان عنوان نمود. به گزارش پیارم ؛غلامعلی سنگی، شهردار ناحیه دو شهر بندرعباس در گفتگو با هرمزبا بیان اینکه طرح پاکسازی محله به ...
غلامعلی سنگی شهردار ناحیه دو شهر بندرعباس در بازدید از طرح پاکسازی محله به محله که در محله الهیه شمالی شهر بندرعباس برگزار شد هدف این طرح را ارتباط مستقیم مردم و شهروندان عنوان نمود.

به گزارش پیارم ؛غلامعلی سنگی، شهردار ناحیه دو شهر بندرعباس در گفتگو با هرمزبا بیان اینکه طرح پاکسازی محله به محله که از چندی پیش همزمان با سراسر کشور در شهر بندرعباس نیز اجرایی شده، با هدف رسیدگی و بهبود وضعیت محلات شهر بندرعباس از سوی شهرداری اجرا می شود، تصریح کرد: ما با حضور در محلات شهر بندرعباس از نزدیک شاهد مشکلات و معضلات محلات هستیم و برای رفع این مشکلات تمام توان و استعداد خود را به کار خواهیم گرفت تا در اسرع وقت شاهد برطرف شدن تمام معضلات محلات باشیم.

شهردار ناحیه دو گفت: طرح پاکسازی محله به محله، طرحی است که مردم را با مسئولین به صورت مستقیم پیوند می دهد و از این رو هم شهروندان راحت تر خواهند توانست مشکلات را به ما انتقال دهند و هم مسئولین به صورت عینی با مشکل محلات منطقه استحفاظی خود آشنا می شوند.

وی مشارکت شهروندان در عمران و آبادی و نگهداشت آن را در بهبود وضعیت شهر مؤثر دانست و افزود: شهرداری به دنبال تقویت ارتباط بین مردم و این نهاد است تا خدمات و عمران شهری با سرعت و دقّت بیشتری انجام شود و طرح محله به محله یک از برنامه های موثری است که به این هدف منهی خواهد شد.

سنگی اظهار کرد: برای بهبود سطح رفاهیات شهروندان و همچنین بهسازی محلات بنده و تمام پرسنل شهرداری پای کار آمده ایم و از شهروندان خوب و خونگرم بندرعباسی تقاضا داریم تا با همکاری مناسب هم ما را یاری دهند و هم عملیات پیشرفت و آبادانی محله خود را تسریع نمایند.

وی  با اشاره به اینکه این هفته محله الهیه شمالی برای اجرای این طرح انتخاب شده گفت: طرح پاکسازی محله به محله از ۲۳ دی ماه در محله الهیه شمالی واقع در بلوار امام حسین آغاز شده و با حضور در بین اهالی محترم این محله شخصا تمام مشکلات و معضلات را یادداشت نموده ام و انشا الله این موارد در دستور کار قرار می گیرد و به زودی شاهد رفع معضلات این محله خواهیم بود.

شهردار ناحیه دو شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: در بازدید امروز یکی از دغدغه های اهالی محترم شهرک الهیه شمالی عدم وجود تاکسی درون محله ای بود که با توجه به فاصله ورودی شهرک از سمت بلوار امام حسین تا انتهای این محله، انشالله برای رفع این مشکل در اسرع وقت اقدام به تامین تاکسی مورد نیاز این اهالی را انجام خواهیم داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=60066

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.