صدها معترض آمریکایی روز چهارشنبه بعنوان بخشی از اعتراضات میلیونی جهانی نقاب‌داران در «هالیوود» لس‌آنجلس تظاهرات برپا کردند. به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا،   معترضان «تسخیر لس‌آنجلس» روز چهارشنبه به وقت محلی (دیروز) بعنوان بخشی از تظاهرات میلیونی جهانی نقاب‌داران در «هالیوود» لس‌آنجلس تجمع برپا کردند. معترضان با نقاب‌هایی به ...

صدها معترض آمریکایی روز چهارشنبه بعنوان بخشی از اعتراضات میلیونی جهانی نقاب‌داران در «هالیوود» لس‌آنجلس تظاهرات برپا کردند.

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا،   معترضان «تسخیر لس‌آنجلس» روز چهارشنبه به وقت محلی (دیروز) بعنوان بخشی از تظاهرات میلیونی جهانی نقاب‌داران در «هالیوود» لس‌آنجلس تجمع برپا کردند.

معترضان با نقاب‌هایی به خیابان آمدند تا اعتراض خود را به دولت فاسد نشان دهند. این اعتراضات توسط گروه «آنونیموس» (ناشناس‌ها) سازماندهی شده بود.

طبق این گزارش، گروه ۷۵ نفری از معترضان در حومه لس‌آنجلس تظاهرات خود را به خشونت پلیس برگزار کردند. تظاهرات میلیونی نقاب‌داران در سطح جهان توسط آنونیموس برای روز ۵ نوامبر سازماندهی شده بود.

این گروه در وب‌سایت مربوط به خود نوشته بود که این دومین سال از بزرگترین تظاهرات جهانی به حساب میاید. در آمریکا، تظاهرات در شهرهای دالس، واشنگتن، کانزاس و در سطح جهان در لندن در اعتراض به عملکرد دولت‌های این کشورها برگزار شد.

گروهی از فعالان ضد سرمایه‌داری در لندن در اعتراض به نابرابری اقتصادی، سیاست‌های ریاضتی دولت انگلیس، نقض حقوق بشر و شنود ارتباطات تلفنی و اینترنتی، هم‌چنین کودک‌آزاری میان مقامات این کشور، چهارشنبه عصر (دیروز) راهپیمایی کردند.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=20460

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.