سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان بستک خبر داد: بهره برداری از ۱۳۰ کیلومتر راه روستایی تا پایان خرداد / مسائل ایمنی مانع آسفالت کردن بخش زیرسازی شده راه خور است    سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان بستک از بهره برداری از ۱۳۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی در شهرستان بستک تا پایان خرداد ماه ...
 سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان بستک از بهره برداری از ۱۳۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی در شهرستان بستک تا پایان خرداد ماه سال آینده خبر داد و افزود: در دهه فجر ۲۰ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان از جمله روستای نخل خین به بهره برداری خواهد رسید.
 به گزارش شبکه اطلاع رسانی پیارم؛ مهندس ابراهیم علیجانی، سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان بستک در گفتگو اختصاصی با جهانگیریه؛ ضمن اشاره به عزم و ثابت قدم بودن دولت تدبیر و امید در بهره برداری از راه های روستایی گفت: طبق برنامه از پیش تعیین شده ۱۳۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی در شهرستان بستک تا پایان خرداد ماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید که تاکنون ۱۰ کیلومتر از آن در روستاهای کنار زرد، محمود آباد، بار و لاور دین به بهره برداری رسیده است که در دهه فجر نیز ۲۰ کیلومتر دیگر از راه های روستایی شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

علیجانی تاکید کرد: تلاش دولت خدمت رسانی به مردم است و در این دولت تلاش فراوانی شده تا روستاهای فاقد راه آسفالته، به روستاهای برخوردار بپیوندند.

وی از هماهنگی با اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان مبنی بر احداث راه ارتباطی بین روستاهای دهتل و تدروئیه به طول ۱۲ کیلومتر و همچنین راه های کوتاه روستایی اضافه بر ۱۱۴ کیلومتر از پیش تعیین شده اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان خبر داد و افزود: طبق هماهنگی به عمل آمده راه روستاهایی که کمتر از ۲ کیلومتر است و بالای ۱۵ خانوار جمعیت دارند همچون روستاهای چاه قیل و تنگ بستک آسفالت خواهند شد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان بستک روستاهای فاقد راه روستایی آسفالته را در مسیرهای صعب العبور دانست و در بیان پیشرفت کاری راه های روستایی در دست احداث شهرستان بیان کرد: راه روستایی لاورمیستان به دلیل تامین شدن آب شرب شهرستان از آن روستا، در اولویت اول است و این راه روستایی ۱۵ کیلومتر است که ۱۰ کیلومتر از آن عملیات زیرسازی انجام شده است و قرارداد نیز برای احداث ابنیه فنی (پل ها) با پیمانکار منعقد شده است.

وی در بیان پیشرفت کاری راه روستایی نخل خین اظهار کرد: زیرسازی این راه روستایی انجام شده است و از ۱۱ ابنیه فنی آن تنها ۴ عدد باقی مانده است که در تلاش هستیم تا این راه روستایی در دهه فجر افتتاح شود.

علیجانی افزود: راه روستایی انجیردان در حال بازگشایی است که ۵ کیلومتر از آن زیرسازی شده و ابنیه فنی آن نیز احداث شده است و کل مسیر این راه روستایی ۳۱ کیلومتر است.

وی همچنین درباره راه خور بیان کرد: این راه توسط خیرین در حال احداث می باشد که پیشرفت خوبی نیز داشته است که ۴ کیلومتر از میان این راه باقی مانده است که در حال بازگشایی می باشد و در حال حاضر به علت مسائل ایمنی امکان آسفالت کردن قسمت تکمیل شده راه وجود ندارد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان بستک در پایان افزود: زیرسازی این راه های روستایی از اعتبارات استانی و آسفالت آنها نیز از اعتبارات طرح های ملی می باشد.

انتهای پیام/ت

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=59612

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.