حاج حسن روحانی وقتی خبرتمدید تحریم ها به مدت ۱۰ سال را شنید برجام را در تصورخود یک مرده ای دانست که جز گریه و زاری نمی توان برای آن کار دیگری کرد . به گزارش پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ وقتی حسن روحانی کاندیدای ریاست جمهوری، در حالی که وقت مصاحبه او ...

حاج حسن روحانی وقتی خبرتمدید تحریم ها به مدت ۱۰ سال را شنید برجام را در تصورخود یک مرده ای دانست که جز گریه و زاری نمی توان برای آن کار دیگری کرد .

به گزارش پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ وقتی حسن روحانی کاندیدای ریاست جمهوری، در حالی که وقت مصاحبه او به اتمام رسیده بود، با نشان دادن یک کلید گفت : همه چیز با تدبیر و امید و با “کلید تدبیر” حل خواهد شد ، این حرف همه نگاه ها را به سمت خود سوق داد تا کلید جادویی وی که از جنس خارجی بود بتواند مشکلات کشور را حل کند اما وی آنچنان توسط غربی ها به بازی سیاسی گرفته شد که نه تنها خود را در این بازی گم کرد بلکه با تصمیم گیری های نادرست دیگران را هم در این وادی به سردرگمی وا داشت .

 

 

دولت تدبیر و امید که روحیه تعامل با دشمن قسم خورده جمهوری اسلامی ایران داشت پا به باتلاقی گذاشت که هر چه جلوتر می رفتند برگشت برای آنها سخت تر و درمنجلاب این باتلاق فروتر می رفتند ، آنها دراین مسیربه توصیه های راهنمای آگاه به مسایل سیاسی جهان ( مقام معظم رهبری ) توجهی نکردند و به راهی ادامه دادند که چیزی جز سرافکندگی برای آنها نداشت .

 

کارشناسان غربی که در این داد و ستد به دنبال گرفتن امتیازهایی اساسی از ایران بودند از این فرصت سو استفاده کردند و تا می توانستند اسب خود را در زمین تیم مذاکره کنند ایران تازاندند و انرژی هسته ای ایران را از چرخه خارج و در قلب راکتورها بتن ریختند و با بهانه جویی و امروز و فردا کردن تیم مذاکره کنند را به دنبال نخود سیاه فرستادند تا در زمان مشخص شده قلدری و بدعهدی خود را دوباره به رخ جهان بکشند .

 

توافق هسته‌ ای تحت عنوان برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) میان ایران و گروه ۱+۵ امضا شد ، پس از امضای توافق روزنامه‌های زنجیره ای که اکثریت آنها به دولت وصل بودند با تیترهایی همچون« تحریم ‌ها به تاریخ پیوست»، «صبح بدون تحریم»، «فروپاشی تحریم»،«اینک بدون تحریم»، «تحریم رفت»، «پیروزی، بدون جنگ» و… به استقبال این توافق رفتند اما بد عهد روزگار باری دیگر بد عهدی خود را به جهان ثابت کرد تا بر همگان ثابت شود دست دوستی دادن با جنایتکاران و مستکبران سودی عاید کسی نشده است .

 

اگثریت مسولان حصول برجام را دور از منطق و واقع نگری می دانستند اما تیم مذاکره کنند به این تخیل پافشاری کرد تا اینکه آمریکا با تمدید دوباره تحریم ها داغی برپیکر کابیته دولت تدبیر و امید گذاشت تا کابینه دولت روحانی برجام را در قبر چند ده هزار دلاری دفن کنند و بالای آن اشک بریزند !!!

 

آیا بازهم منتظرگلابی های باغ برجام باشیم ؟

 

باغ برجام با سیب وگلابی های کال یکی از سوژه هایی بود که برجام و حسن روحانی در چند ماه گذشته مردم را سرکار گذاشته بودند ، مردم منتظر میوه های باغ برجام بودند اما یکی از شرکای باغ زد زیر همه چیز و باغ را به آتش کشید .

 

حال مردم جمهوری اسلامی ایران منتظر میوه های باغ برجام نباشند چرا که باغی که درخیال رییس جمهور ایران بنا نهاده شده بود خیلی وقت پیش توسط جنایتکاران آمریکایی به باد فنا داده شده بود . حال باید منتظر باغی دیگر از سوی تدبیر و امید باشیم تا شاید میوه ای از این دولت به مردم برسد و طعم میوه تدبیری را بچشند !

 

روحانی راه را کج رفت

 

سالی که رهبر انقلاب اسلامی به عنوان اقتصاد مقاومتی ، اقدام وعمل نامگذاری کرد ، حسن روحانی به همراه کابینه خود به این شعار سال پشت کردند و امیدشان را به آن سوی جهان بود تا اجنبی ها مشکلات کشور را حل کنند و مایحتاج کشور را از خارج تامین کنند .

 

کابینه روحانی برای رسیدن به این هدف و ثابت کردن هدف خود به دیگران که کشور نیازمند به خارج است اقدام به فشار آوردن به برخی کارخانه ها در داخل کرد تا آنها تعطیل شوند و نیاز کشور به بیرون بیشتر و بیشتر شود درکنار تعطیلی کارخانه ها و کارگاه های کوچک شدت بیکاری روز به روز بیشتر شد و مشکلات اقتصاد جامعه سر به فلک کشید .

 

وزرای دولت روحانی به جای کمک به اقتصاد مقاومتی با سفرهای خارجه خواسته یا ناخواسته سعی در این داشتند که وابستگی کشور به بیرون بیشتر کنند و به خاطر همین گامی برای اقتصاد مقاومتی بر نداشتند .

 

حال کابینه روحانی که از برجام چیزی عایدش نشده و سه سال از عمر دولت خود را صرف مذاکراتی کرده است که حاصلش هیچ است جایگاه خود را در میان مردم از دست داده است و برای ادامه کار در این چند ماه اخیر انگیزه و برنامه ای ندارند .

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=59116

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.