فرماندار حاجی اباد گفت : شهدا را نه به شمع بلکه به خورشیدی تابان باید تشبیه کرد که تشعشع نورانی آن راه حق و حقیقت را برای جویندگان آن روشن کرده است. به گزارش پیارم حاجی آباد، فرماندار حاجی آباد ضمن دیدار با خانواده شهید مسعودی گفت : شهدا را نه به شمع بلکه به ...

فرماندار حاجی اباد گفت : شهدا را نه به شمع بلکه به خورشیدی تابان باید تشبیه کرد که تشعشع نورانی آن راه حق و حقیقت را برای جویندگان آن روشن کرده است.

931015bhgfnjk

به گزارش پیارم حاجی آباد، فرماندار حاجی آباد ضمن دیدار با خانواده شهید مسعودی گفت : شهدا را نه به شمع بلکه به خورشیدی تابان باید تشبیه کردکه تشعشع نورانی آن راه حق و حقیقت را برای جویندگان آن روشن کرده است.

مهندس جهانگیری اضافه نمود : برخلاف اینکه می گویند شهدا رفتند و ما مانده ایم ، رفتنی ما هستیم و گذشت زمان ما را با خود برده و به فراموشی خواهد سپرد،اما شهدا ماندگارند و جاودانه تاریخ.

فرماندار به اقتدار امروزی ایران اسلامی اشاره نموده و یادآورشد :در حالی که دورتادور کشورما را آتش فتنه و جنگ فرا گرفته ، ما در آرامش،امنیت ، اقتداریم و این اقتدار و امنیت و هرآنچه امروز هستیم حاصل خون شهداست.

این مقام مسئول سرکشی و بازدیداز خانوداه معظم شهدا را از وظایف مهم همه مسئولین برشمرده و تاکید نمود: هرچقدر در راستای رضایت خانواده معظم شهدا گام برداریم بازهم مدیون خون شهدا هستیم زیرا که انان از بهترین و عزیزترین دارایی خود گذشتند جان خویش را در کف اخلاص نهاده برای رشدو پیشرفت ایران اسلامی و دفاع از اسلام تقدیم نمودند.

رئیس اداره آموزش و پرورش نیز خانواده شهدا را یادگاران شهدا نامیده و خاطرنشا ن ساخت با تمام قدرت خود تلاش می کنیم امانت دار خوبی برای شهدا باشیم .مهدی سالاری بیان داشت : اگر نگاهی عمیق به وصیت نامه شهدا داشته باشیم درمی یابیم که ولایت پذیری و اطاعت از رهبری مهمترین خواسته شهدا بوده است و لازم است در راستای عمل به وصایای شهدای گرانقدر حرکت نمائیم .

مهندس جهانگیری رئیس شورای آموزش و پرورش به همراه مهدی سالاری رئیس اداره آموزش و پرورش وتعدادی از مسئولین اداره آموزش وپرورش از خانواده شهید مسعودی دیدن نمودند.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=26169

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.