مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بشاگرد از آغاز برداشت هشت تن محصول انجیر از سطح ۴ هکتار از باغات این شهرستان خبر داد. به گزارش پیارم به نقل از بشاگرد نیوز، محمد احمدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بشاگرد از برداشت ۸ تن محصول انجیر در این شهرستان خبر داد.   احمدی با اعلام این خبر گفت: سطح ...
anjir
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بشاگرد از آغاز برداشت هشت تن محصول انجیر از سطح ۴ هکتار از باغات این شهرستان خبر داد.

به گزارش پیارم به نقل از بشاگرد نیوز، محمد احمدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بشاگرد از برداشت ۸ تن محصول انجیر در این شهرستان خبر داد.

 

احمدی با اعلام این خبر گفت: سطح کشت درخت انجیر در شهرستان بشاگرد ۴ هکتار است که پیش بینی می شود در هر هکتار ۲ تن برداشت شود.

 

وی افزود: زمان برداشت انجیر بشاگرد از اول تیرماه تا نیمه دوم مردادماه ادامه دارد و قیمت فروش این محصول سر مزارع هر کیلو به ۳ هزار تومان می رسد.

 

مدیر جهاد کشاورزی بشاگرد گفت: کاشت درخت انجیر به صورت قلمه و پاجوش زودتر به بلوغ می رسد که در این روش طی مدت ۴ سال به ثمر می رسد.

 

محمد احمدی اظهار داشت: درخت انجیر با توجه به شرایط آب و هوای شهرستان بشاگرد این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است که مورد استقبال کشاورزان قرار گرفته است.

 

وی گفت: میوه انجیر علاوه بر خواص غذایی بالای خود، مسلمانان این میوه را به عنوان یک میوه بهشتی یاد می کنند و از ارزش و جایگاه بالایی برخوردار است.

 

انتهای پیام /

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=40871

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.