امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت:دشمن هنجارشکنی غیرت دینی و مذهبی ما را محک می زند, اگر ببیند بستر فراهم است حرکت می کند به گزارش خبرگزاری پیارم، حجت الاسلام روح الله مختاری با اشاره به آیه ای از قرآن کریم اظهار کرد: شیطان و دشمن در حال محک زدن جامعه است، در امور فرهنگی ...

امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت:دشمن هنجارشکنی غیرت دینی و مذهبی ما را محک می زند, اگر ببیند بستر فراهم است حرکت می کند

به گزارش خبرگزاری پیارم، حجت الاسلام روح الله مختاری با اشاره به آیه ای از قرآن کریم اظهار کرد: شیطان و دشمن در حال محک زدن جامعه است، در امور فرهنگی ریشه تحولات فرهنگی است چه مثبت چه منفی همه خوشبختی ها و بدبختی ها از فرهنگ است.

حجت الاسلام روح الله مختاری ادامه داد: مجلس در باب این رفت و آمدها محکم برخورد کند، ما مخالف با ارتباط تعامل نیستیم اما چارچوب دارد عرفی دارد، رفت و آمدها و ملاقات ها با هرکس و هرجوری که نظام را به چالش کشیدند برخورد شود.

خطیب جمعه حاجی آباد بیان کرد: امروز قصاص و امور درگیر محک های زننده اند، اگر مردم سکوت اگر نخبگان سکوت اگر مجلس سکوت کنند دشمن کار خود را انجام می دهد.

وی تصریح کرد: این لبیک خوب است اما در عمل امکان تکرار تجربه های تلخ گذشته کام ملت را تلخ نکنید.

مختاری خاطرنشان کرد: مجلس در باب این رفت و آمدها قاره ای محکم برخورد کند، ما مخالف با ارتباط تعامل نیستیم اما چارچوب و عرفی دارد، رفت و آمدها و ملاقات ها با هرکس و هرجوری و افرادی که مملکت را به آتش کشیدند فتنه آفریدند، بگوید خبر نداشتیم دروغ و معصیت است.

وی افزود:  مگر مملکت صاحب ندارد، وزارت اطلاعات کجاست و چه می کند مجلس کجاست چرا برخورد نمی کند ما به شما رای دادیم بخواهید سوال کنید برخورد کنید استیضاح کنید و برکنار کنید.

امام جمعه حاجی آباد، بیان کرد: ما عزتمان را همین جوری بدست نیاوردیم شهید دادیم ما یک کشور مقتدری هستیم ایران افغانستان نیست که این خانم وارد کشور ما می شود و به هر جایی بخواهد سربزند ملاقات کند.

وی افزود: بعد هم بگوید حقوق بشر این جاست که با سران فتنه که مفسد فی الارضند و سلاح کشیدند آشوب آفریدند، مدارا کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=11512

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.