مسئول برگزاری مسابقات فوتسال کارمندان دولت در هرمزگان از برگزاری قرعه‌کشی نهمین دوره مسابقات فوتسال کارمندان دولت در هرمزگان با حضور سرپرستان ١۶ تیم حاضر در این رقابت‌ها در محل سالن آموزش هفت تیر بندرعباس خبر داد محمود رئیسی در همین راستا در گفت‌وگو در بندرعباس، درباره چگونگی برگزاری این رقابت‌ها گفت: سوت آغاز نهمین ...

مسئول برگزاری مسابقات فوتسال کارمندان دولت در هرمزگان از برگزاری قرعه‌کشی نهمین دوره مسابقات فوتسال کارمندان دولت در هرمزگان با حضور سرپرستان ١۶ تیم حاضر در این رقابت‌ها در محل سالن آموزش هفت تیر بندرعباس خبر داد

خبرگزاری فارس: برگزاری قرعه‌کشی نهمین دوره فوتسال کارمندان دولت


محمود رئیسی در همین راستا در گفت‌وگو در بندرعباس، درباره چگونگی برگزاری این رقابت‌ها گفت: سوت آغاز نهمین دوره مسابقات فوتسال کارمندان دولت از شب چهارم ماه رمضان در سالن فجر بندرعباس به صدا در خواهد آمد.

وی اظهار داشت: این مسابقات در چهار گروه چهار تیمی برگزار خواهد شد که در گروه نخست تیم‌های اداره کل ورزش و جوانان، جهاد دانشگاهی، اداره کار و امور اجتماعی و مخابرات، در گروه دوم بیمارستان امام رضا (ع)، بنیاد مسکن، بانک رفاه و هلال احمر، در گروه سوم سازمان تبلیغات اسلامی، مدیریت درمان، بانک ملی و پست بانک و در گروه چهارم تیم‌های مؤسسه علوی، صنعت معدن تجارت، تامین اجتماعی و آتش نشانی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

رئیسی بیان کرد: در نهمین دوره مسابقات فوتسال کارمندان دولت به مانند سال‌های گذشته از داوران با تجربه بهره خواهیم برد و در طول برگزاری این رقابت‌ها از کادر پزشکی مجرب برای مصدومیت‌های احتمالی بازیکنان استفاده خواهیم کرد.

مسئول برگزاری مسابقات فوتسال کارمندان دولت گفت: با هماهنگی که با سازمان هلال احمر انجام داده‌ایم در زمان برگزاری بازی‌ها یک دستگاه آمبولانس به همراه نیروهای خوب هلال احمر وجود خواهد داشت که اگر بازیکنی نیاز به انتقال به مراکز درمانی داشت این کار به موقع انجام شود.

محمود رئیسی بیان داشت: ساعت برگزاری این بازی‌ها هر شب به جز شب‌های احیا نیم ساعت بعد از افطار و در هر شب چهار بازی انجام خواهد شد تا این رقابت‌ها حداقل دو روز قبل از این که ماه مبارک رمضان به پایان برسد سرنوشت تیم قهرمانش مشخص شود.

به گزارش فارس، در مسابقات سال گذشته تیم فولاد هرمزگان قهرمان شد، پدافند هوایی دوم و تیم‌های بنیاد مسکن و بیمارستان امام رضا (ع) سوم و چهارم شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13517

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.