فرماندار حاجی‌آباد با بیان این که موفقیت‌های دولت در حوزه اقتصاد و اشتغال کشور مرهون تلاش خستگی‌ناپذیر و دستان پینه بسته کارگران است، گفت:بیش از۸۹۰شغل در سال گذشته برای ایجاد اشتغال جوانان ایجاد شد. به گزارش پیارم حاجی‌آباد، حمید جهانگیری عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته کار‌وکارگر در سخنانی اظهار داشت: امروز اقتصاد و اشتغال ...

فرماندار حاجی‌آباد با بیان این که موفقیت‌های دولت در حوزه اقتصاد و اشتغال کشور مرهون تلاش خستگی‌ناپذیر و دستان پینه بسته کارگران است، گفت:بیش از۸۹۰شغل در سال گذشته برای ایجاد اشتغال جوانان ایجاد شد.

به گزارش پیارم حاجی‌آباد، حمید جهانگیری عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته کار‌وکارگر در سخنانی اظهار داشت: امروز اقتصاد و اشتغال کشور مرهون تلاش خستگی‌ناپذیر و دستان پینه بسته کارگران است.

وی افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، کارگران توانمند در همه عرصه‌ها، بویژه مشارکت در امور اقتصادی کشور سهم خود را بخوبی ایفاء کردند.

فرماندار حاجی‌آباد با اشاره به تعهد دولت در راستای ایجاد اشتغال۹۵۵ هزار شغل در سال عنوان داشت: با حمایت دولت در سال گذشته بیش از۸۹۰ شغل ایجاد شد و این مهم گامی مهم در راستای توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار جوانان خواهد بود.

نماینده عالی دولت در حاجی‌آباد، بر مشارکت و همراهی بخش خصوصی برای تحقق اهداف دولت تاکید کرد و یادآور شد: بر این باوریم که با تلاش جوانان این مرز و بوم و سیاستگذاری و برنامه‌ریزی دولت تدبیر و امید، اشتغالی پایدار رقم خواهیم زد.

وی یادآور شد: دولت در سالی که گذشت تسهیلات‌ ارزان‌ قیمت خوبی را برای اشتغال جوانان روستایی پرداخت کرد و این شهرستان به عنوان شهرستان برتر معرفی شد و توانست سهم خوبی برای رونق اشتغال روستاییان ایجاد کند.

فرماندار حاجی‌آباد، کارورزی و کسب مهارت را از دیگر خدمات دولت برای جوانان عنوان کرد و یادآور شد: دولت با طرح کارورزی، جوانان را در ادارات و دستگاه‌های مختلف بکار گرفت تا علاوه بر آموزش فراگیر برای جوانان، حق‌الزحمه‌ای نیز به آنان پرداخت کند و این شهرستان دومین شهرستانی بود که بر سیاستگذاری دولت برای جوانان اهتمام ورزید.

وی راه‌اندازی بازارچه برای ایجاد اشتغال در حاشیه روستاهای جاده ترانزیت را از دیگر برنامه‌های این شهرستان برای توسعه اشتغال و کارآفرینی عنوان کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67859

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.