دادی زاده مدیرکل آموزش و پرورش گفت: از مهمترین مباحث اولویت دار آموزش و پرورش سند توسعه تحول آموزش و پرورش است. ...

به گزارش پیارم حاجی آباد، دادی زاده مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در نشستی با مسئولان شهرستان حاجی آباد اظهار کرد: از مهمترین مباحث اولویت دار آموزش و پرورش سند توسعه تحول آموزش و پرورش است، که وظایف مهمی را از قبیل مهارت آموزی برای آموزش و پرورش به دنبال دارد.

دادی زاده افزود: در راستای سند توسعه آموزش و پرورش طرح خوداتکایی مدارس را امروز در یکی از مدارس حاجی آباد آغاز کردیم و از این طریق به دنبال نهادینه کردن فرهنگ کارآفرینی در بین دانش آموزان هستیم.

وی ادامه داد: پیگیری افزایش سرانه مدارس از مهمترین اقدامات دیگری بود که علی رغم کمبود اعتبارات انجام شد و در بحث تجهیزات توانستیم برای تعداد ۸ رشته از ۵۶ رشته فنی و حرفه ای تجهیزات تامین کنیم . پیگیری مدارس تخریبی از دیگر موضوعاتی بود که گفتگو شد.

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست با مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ضمن تبریک فرارسیدن هفته معلم بر نوسازی مدارس تخریبی در شهرستان تاکید و اظهار داشت: در سال گذشته تعداد ۷ مدرسه توسط خیرین در شهرستان ساخته و تعداد ۳ مدرسه دیگر نیز تا سال تحصیلی جدید ساخته خواهد شد .

جهانگیری افزود:تعدادی مدرسه کانکسی در شهرستان وجود دارد که انتظار داریم در این حوزه نگاه ویژه ای به شهرستان حاجی آباد شود و نوسازی مدارس باید عدالت آموزشی را مد نظر قرار دهد.

جهانگیری افزود: با وجود استعدادهای خوبی که در شهرستان وجود دارد ، محرومیت شهرستان بر کسی پوشیده نیست و لازم است زمینه برای تحصیل دانش آموزان این منطقه فراهم گردد.

فرماندار حاجی آباد به همه دستگاههای احرایی جهت کمک به آموزش و پرورش تاکید شده و اقدامات خوبی در این زمینه از محل ارزش افزوده فرمانداری انجام شده است ، در خصوص مهارت آموزی دانش آموزان دستورات لازم به دانشگاه آزاد و فنی و حرفه ای جهت همکاری با آموزش و پرورش داده شده است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69563

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.