مسابقات کشتی چند جانبه جنوب کشور یادبود راهدارفداکار محمد راجی زاده با حضور تیم هایی از استان های فارس،کرمان و هرمزگان به میزبانی شهرستان حاجی آباد برگزار شد ...

مسابقات کشتی چند جانبه جنوب کشور یادبود راهدارفداکار محمد راجی زاده با حضور تیم هایی از استان های فارس،کرمان و هرمزگان به میزبانی شهرستان حاجی آباد برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری پیارم،محمد غلامپور مسئول برگزاری مسابقات کشتی چند جانبه جنوب کشور گفت : در این دوره از مسابقات که با همکاری بسیج ورزشکاران و شهرداری حاجی آباد برگزار شد، کشتی‌گیران در سه رده سنی خردسال،نونهال و نوجوان از استان های فارس،کرمان و هرمزگان با هم به رقابت پرداختند .
محمد غلامپور گفت : این مسابقات با حضور ۶ تیم در طی دو روز در مجموعه ورزشی انقلاب حاجی آباد برگزار شد که با استقبال خوب تماشاگران و علاقه مندان به ورزش کشتی همراه بود .
سرهنگ سجاد دهقانی فرمانده‌ ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان حاجی آباد گفت : با توجه به اینکه شهرستان حاجی آباد قطب ورزش کشتی در استان هرمزگان است، بسیج ورزشکاران هم با تمان توان پای کار آمد تا بتوانیم میزبان ۲۰۰ کشتی گیر در شهرستان حاجی آباد باشیم .
سرهنگ دهقانی افزود: بسیج ورزشکاران برنامه ریزی لازم جهت اجرای مسابقات در رشته های ورزشی مختلف را انجام داده است و امیدواریم که در آینده نزدیک بتوانیم در دیگر رشته های ورزشی مانند فوتسال و کاراته میزبان برگزاری مسابقات در سطح کشوری باشیم.
غلامپور افزود : در مراسم اختتامیه این دوره از رقابت ها نفرات برتر در هر وزن معرفی شدند و تیم های حاجی آباد،نیریز فارس و پاس بندرعباس به ترتیب رتبه های اول تا سوم تیمی را کسب کردند .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=73197

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.