محفل انس با قرآن به مناسبت ماه مبارک رمضان در شبستان امامزاده سید محمد(ع) شهرستان حاجی آباد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. ...

به گزارش پیارم، امام جمعه شهرستان حاجی آباد در محفل انس با قرآن در امام زاده سیدمحمد(ع) این شهر گفت : برتری قرآن به سایر کتاب ها مانند برتری خداوند بر خلق خود است.

حجت الاسلام شریفی افزود : انس با قرآن، مقام خاص معنوی به انسان می بخشد و قرآن کریم از امتیازات خاص و ویژه ای برخوردار است و این کتاب، راه درست و روشن زندگی را به انسان ها نشان می دهد.

وی عنوان کرد : شیرینی کلام، جامعیت، واقع گرایی و ابدی بودن قرآن از جمله امتیازات خاص قرآن کریم محسوب می شود.

امام جمعه شهرستان حاجی آباد بیان کرد : سعادت دنیوی و اخروی انسان ها در گرو خواندن و عمل کردن به آیات قرآن است و کلام قرآن یک کلام استوار و با صلابت است و مبتنی بر شک و گمان نیست و هر کس به اندازه درجه فهم خود از برکات این کتاب الهی می تواند بهره مند شود.

حجت الاسلام شریفی ادامه داد: رموز نهفته در قرآن کریم بیشمار است و هرقدر از عمر عالم سپری می شود دریای بی کرانی از رازهای قرآنی که همانا راز زندگی است بر روی انسان ها گشوده می شود.

وی ادامه داد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم در حاجی آباد به تقویت ظرفیت های قرآنی این شهرستان کمک می کند و این محافل باید در مدارس و دانشگاه ها نیز برگزار شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=72768

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.