فرماندار سیریک گفت : مسابقات فوتبال ساحلی زیر گروه کشور به میزبانی شهرستان سیریک در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود. به گزارش پیارم؛به نقل از آذینی ، میر مرسل ایزدی پور فرماندار شهرستان سیریک در جلسه شورای ورزش شهرستان سیریک اظهار کرد: شهرستان سیریک دارای ظرفیت های بالقوه ای در همه حوزه ها ...

فرماندار سیریک گفت : مسابقات فوتبال ساحلی زیر گروه کشور به میزبانی شهرستان سیریک در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش پیارم؛به نقل از آذینی ، میر مرسل ایزدی پور فرماندار شهرستان سیریک در جلسه شورای ورزش شهرستان سیریک اظهار کرد: شهرستان سیریک دارای ظرفیت های بالقوه ای در همه حوزه ها و بخش هاست و زمینه برگزاری و اجرا همه فعالیت ها بطور نسبی برخوردار است و این برای یک شهرستان بسیار خاص و ارزشمند است.

وی افزود: شهرستان سیریک با برخورداری از سواحلی شنی و ماسه ای بکر ظرفیتی ایده آل برای برگزاری فعالیت های ورزشی ساحلی دارد و با اندک توجه مسئولان استانی و کشوری و فراهم سازی امکانات و تجهیزات می تواند هم میزبان مسابقات استانی ، کشوری و بین المللی باشد.

ایزدی پور بیان کرد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با هیات فوتبال هرمزگان و جناب آقای صیاد رئیس کمیته فوتبال ساحلی هرمزگان برای اولین بار مسابقات فوتبال ساحلی کشور در تاریخ ۹ بهمن ماه به مدت ۵ روز در ساحل شهر گروگ شهرستان سیریک برگزار خواهد شد.

نماینده عالی دولت ورئیس شورای ورزش شهرستان سیریک ابراز کرد: برای برگزاری باشکوه و درخور شان این مسابقات الحمدالله مجموعه نیروهای مردمی ، شهرداری ها ، هیئت فوتبال ، اداره ورزش و جوانان و شهرداری گروگ با تمام توان وظرفیت موجود آماده پذیرایی و استقبال از میهمانان هستند.

فرماندار شهرستان سیریک یادآور شد: سواحل زیبا وماسه های طلایی شهرستان سیریک یک نعمت الهی است که باید از این نعمت درراستای پیشرفت و توسعه شهرستان در بخش های مختلف به بهترین نحو ممکن استفاده لازم را برد.

ایزدی پور اضافه کرد: در سطح استان در ایجاد زیر ساخت های ورزشی حرکت های مثبت و سازنده ای شکل گرفته اما متاسفانه در سطح شهرستان این شتاب و زیر ساخت توسعه به نحوی که در خور و شان نام شهرستان سیریک باشد صورت نگرفته و باید مدیریت کل اداره ورزش و جوانان استان با توجه به طرح توسعه سواحل مکران نگاه و توجه ویژه ای به ورزش شهرستان داشته باشد.

رییس شورای ورزش شهرستان سیریک اضافه عنوان کرد: تهیه و داشتن سند توسعه ورزش برای شهرستان سیریک یقینا باعث پیشرفت و توسعه متوازن و فراگیر در شهرستان می شود و با توجه به استعداد ، پتانسیل و شرایط خاص شهرستان سیریک و علاقه مندی و پایه کار بون ورزشکاران و هئیت های ورزشی شهرستان همه شرایط را برای توسعه و نوید آینده ای درخشان ورزشی برای شهرستان فراهم کرده است.

رییس کمیته فوتبال ساحلی هیات فوتبال هرمزگان افزود:شهرستان سیریک می تواند بعنوان پایلوت ورزش فوتبال ساحلی در کشور مطرح گردد و سکوی پرتابی هم برای جوانان و نوجوانان شهرستان باشد و هم خودش را در سطح استان و کشور مطرح سازد.

نقی صیاد رییس کمیته فوتبال ساحلی هیات فوتبال هرمزگان تصریح کرد: سیریک ورزشکاران و مکان های خوبی برای توسعه ورزش فوتبال ساحلی دارد که باید به آنان بیشتر توجه شود .

وی اذعان کرد:مسابقات زیرگروه کشوری در گروه الف باحضور تیم های شهرداری بندرگروگ بعنوان نماینده شهرستان و هرمزگان، فرش رضا مبارکه اصفهان، یگانه زاگرس کرمانشاه، شهیدنوروزی چلچه، اروند اکباتان همدان در این مسابقات حضور خواهد داشت و با هم به رقابت می پردازند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=60423

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.