سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس گفت: در دور برگشت از بازی‌های گروه جنوب لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، با جبران تنها شکست خود در مقابل دریانوردان بوشهر قهرمان این گروه خواهیم شد. حمید رضایی‌پور جمعه شب در پایان بازی تیمش مقابل تیم تاک تیران اصفهان که با نتیجه پر گل به پایان رسید، اظهار ...

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس گفت: در دور برگشت از بازی‌های گروه جنوب لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، با جبران تنها شکست خود در مقابل دریانوردان بوشهر قهرمان این گروه خواهیم شد.

خبرگزاری فارس: قهرمان گروه جنوب فوتبال ساحلی کشور می‌شویم


حمید رضایی‌پور جمعه شب در پایان بازی تیمش مقابل تیم تاک تیران اصفهان که با نتیجه پر گل به پایان رسید، اظهار کرد: مثل بازی‌های گذشته با تمام توان مقابل حریف به میدان رفتیم و به تمامی شاگردان خود افتخار می‌کنم که اینگونه بازی کردند.

وی اضافه کرد: بازیکنان بومی من از بهترین‌های فوتبال ساحلی کشور هستند و با بازی‌های خودشان ثابت کرده‌اند که می‌توانند حرف اول را در کشور بزنند.

رضایی‌پور گفت: تاکنون مجموعه شهرداری و شورای شهر بندرعباس حمایت کافی را از تیم ما داشته‌اند و اگر این حمایت‌ها در نیم فصل دوم هم ادامه داشته باشد نتایج دور رفت را تکرار خواهیم کرد و با جبران تنها باخت مقابل دریانوردان بوشهر قهرمان گروه جنوب خواهیم شد.

کاپیتان و سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس بیان کرد: تماشاگران بندرعباسی در تمام مسابقات خانگی از ما حمایت کردند و این حمایت آن‌هاست که به بازیکنان من روحیه می‌داد و امیدوار هستم این نایب قهرمانی دور رفت دل آن‌ها را شاد کرده باشد و در دیدارهای دور برگشت که بعد از ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد ما را تنها نگذارند.

حمید رضایی‌پور سرمربی تیم شهرداری بندرعباس در بازی مقابل تاک تیران که از هفته پایانی دور رفت گروه جنوب لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور برگزار شد، ترکیب حسین زرنگاری، حامد زرنگاری، حمید رضایی‌پور، جاسم زارعی، فاروق پسنده، سجاد عبدالله‌پور، حسین سالاری، عبدالقادر خوران، محمد پویه و محمد جلالی را به میدان فرستاد.

شهرداری بندرعباس با این برد هر سه نماینده حاضر اصفهان را در دور رفت شکست داد.

شهرداری با این پیروزی ١۴ امتیازی شد و در پایان دور رفت بازی‌های گروه جنوب در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

در سایر بازی‌های این گروه طی این هفته تیم دریانوردان بوشهر سه بر یک گلساپوش یزد را شکست داد تا با ١٧ امتیاز قهرمان دور رفت شود.

گلساپوش یزد با این باخت با ١١ امتیاز در مکان سوم جدول باقی ماند.

در آبادان هم تیم جهان نژادیان این شهر مهمان تیم یاران اصفهان بود که نماینده اصفهان پنج بر سه بازی را به سود خودش به پایان برد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13301

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.