مسابقات انتخابی نوجوانان هرمزگان جهت اعزام به مسابقات کشوری روز پنج‌شنبه با حضور علیرضا بهرمن رئیس هیئت ووشو و جمعی از ووشوکاران استان در بندرعباس برگزار شد.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، در این دوره از مسابقات که امروز برگزار شد و ۶۰ ورزشکار در قالب هفت تیم از آکادمی ووشو، خلیج ...

مسابقات انتخابی نوجوانان هرمزگان جهت اعزام به مسابقات کشوری روز پنج‌شنبه با حضور علیرضا بهرمن رئیس هیئت ووشو و جمعی از ووشوکاران استان در بندرعباس برگزار شد.

خبرگزاری فارس: برگزاری مسابقات انتخابی ووشوکاران نوجوان هرمزگانی

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، در این دوره از مسابقات که امروز برگزار شد و ۶۰ ورزشکار در قالب هفت تیم از آکادمی ووشو، خلیج فارس، بندرلنگه، سیریک، صنعت برق، میناب و مقاومت بسیج در هشت وزن شرکت کردند، در وزن ۲۸- کیلوگرم امیرحسین صباغ از آکادمی ووشو و محمدمنصور دست‌افکن از خلیج فارس به ترتیب اول و دوم شدند و سجاد قورجی‌زاده از سیریک و ایمان گرجی‌نیا از سیریک به طور مشترک سوم شدند.

همچنین در وزن ۳۱- کیلوگرم معراج بیگی از آکادمی ووشو اول، سجاد ذاکری تبرک از خلیج فارس دوم و علی رئیسی و وحید دلشادی از سیریک به طور مشترک به مقام سومی دست یافتند.

در وزن ۳۴- کیلوگرم محمدصدرا اردشیری از آکادمی ووشو اول، امیرحسین سهراب‌پور از آکادمی ووشو دوم، علیرضا کمالی از سیریک و رحیم بلاج از میناب مشترکاً سوم شدند.

در وزن ۳۷- کیلوگرم سعید لورگ از آکادمی ووشو اول، محمدرضا سهرابی از آکادمی ووشو دوم و جواد فاتح‌نژاد از آکادمی ووشو به همراه هادی‌شرفی از سیریک سوم شدند.

در وزن ۴۰- کیلوگرم رضا دست‌افکن از آکادمی ووشو اول، امیرحسین بیگی از آکادمی ووشو دوم و محمد قلندرزاده از سیریک به همراه امیرحسین شعبانی از خلیج فارس به مقام سومی دست یافتند.

در وزن ۴۳- کیلوگرم امیر ورنوس از آکادمی ووشو اول، حسن ذاکری از سیریک دوم، محمد سالارپور و علیرضا سالارپور از صنعت برق مشترکاً سوم شدند.

در وزن ۴۹- کیلوگرم رضا غفاری از آکادمی ووشو اول و علیرضا خادمی از آکادمی ووشو دوم شدند.

در وزن ۵۲- کیلوگرم امیرحسین پیش‌آهنگ از بندرلنگه اول، مهدی شرفی از سیریک دوم و دانیال یوسفی از بندرلنگه و علیرضا آرش از خلیج فارس به طور مشترک سوم شدند.

بر اساس تصمیم کمیته فنی مسابقات در وزن ۲۸- کیلوگرم محمدامین صباغ از آکادمی ووشو، وزن ۳۱- کیلوگرم علی رییسی از سیریک، وزن ۳۴- کیلوگرم امیرحسین سهراب‌پور از آکادمی ووشو و وزن ۳۷- کیلو سعید لورگ از آکادمی ووشو ورزشکارانی بودند که برای اعزام به مسابقات کشوری انتخاب شدند.

بدین ترتیب تکلیف چهار سهمیه هرمزگان برای حضور در مسابقات کشوری قطعی شد و ۲ سهمیه باقی مانده فردا سه‌شنبه از بین پنج ورزشکار در ۲ وزن انتخاب می‌شود.

در وزن ۴۳- کیلوگرم از بین حسن ورنوس، حسن ذاکری و رضا دست‌افکن و در وزن ۵۲- کیلوگرم از بین مهدی شرفی و محمد امین بلاج پس از برگزاری مسابقه انتخابی ووشوکار برتر هر وزن جهت شرکت در مسابقات تعیین می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7334

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.