خبرگزاری پیارم : برخی از کارشناسان و صاحب‌نظران ورزشی و اجتماعی بر این عقیده‌اند که در صورت ادامه بی‌توجهی مسئولان هرمزگانی به تیم‌های سوپر لیگی، احتمال فروش امتیاز دو تیم حاضر از استان در این لیگ به دیگر استان‌ها وجود دارد. به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آن طور که از قضایا برمی‌آید گویا پس ...

خبرگزاری پیارم : برخی از کارشناسان و صاحب‌نظران ورزشی و اجتماعی بر این عقیده‌اند که در صورت ادامه بی‌توجهی مسئولان هرمزگانی به تیم‌های سوپر لیگی، احتمال فروش امتیاز دو تیم حاضر از استان در این لیگ به دیگر استان‌ها وجود دارد.

خبرگزاری فارس: خواب مسئولان هرمزگانی، تیم سوپر لیگی را می‌پراند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آن طور که از قضایا برمی‌آید گویا پس از پایان دیدار تیم‌های بسکتبال البدر بندرکنگ و نفت سپاهان تهران که با پیروزی قاطع البدر بندرکنگ به پایان رسید در پی اعتراضات علاقه‌مندان و برخی از رسانه‌ها نسبت به وضعیت سالن برگزاری مسابقات در هرمزگان، گویا کماکان مسئولان آن گونه که باید توجه لازم را برای رفع مشکلات ندارند.

در همین راستا یکی از دست‌اندرکاران حوزه بسکتبال در هرمزگان به فارس گفت: متاسفانه با وجود مشکلاتی که سالن خلیج‌فارس بندرلنگه دارد و قول‌هایی که مسئولان داده‌اند ولی آن را عمل نکرده‌اند، گویا این بی‌توجهی‌ها سبب دلسردی مسئولان باشگاه البدر شده است.

وی اضافه می‌کند: احتمال واگذاری امتیاز تیم بسکتبال این باشگاه در نیم فصل دوم در صورت تداوم بی‌توجهی‌ها وجود دارد و این مسئله برای استان ناگوار است.

وی با بیان اینکه کار در شرایط کنونی برای باشگاه‌های خصوصی بسیار مشکل است، ادامه داد: علاوه بر مسائل ابتدایی که هیئت بسکتبال و تربیت بدنی باید فراهم کنند نباید فراموش کرد تیم‌های خصوصی همواره با تیم‌های قدر و ثروتمند در حوزه‌های دولتی و نیمه دولتی باید رقابت کنند که از این میان می‌توان به دانشگاه آزاد و نفت سپاهان تهران اشاره کرد.

وی افزود: در برابر هزینه‌های میلیاردی باشگاه‌ها این درست و زیبنده نیست که مسئولان از پس تجهیز یک سالن چند هزار نفری بر نیایند.

سخنان منتقدان در این راستا در حالی مطرح می‌شود که گویا ماه‌ها قبل از آغاز مسابقات، مسئولان این باشگاه طی رایزنی‌هایی متعدد از مسئولان تربیت بدنی هرمزگان و شهرستان بندرلنگه خواسته بودند که تجهیز این سالن به باشگاه البدر واگذار شود.

اما آن گونه که مدیران البدر گفته‌اند گویا مسئولان بر سر مسائلی جزئی از واگذاری امور تجهیز این سالن که در حال حاضر و در بازی البدر با نفت سپاهان مشکلات زیادی داشت، به باشگاه مذکور خودداری کردند که این اعتراض تیم میزبان و تیم البدر به عنوان میزبان مسابقات در بندرلنگه را در پی داشته است.

از نکات جالب توجه این است که از لیگ ۱۰ تیمی سوپر لیگ بسکتبال دو تیم هرمزگانی هستند و این امر با توجه به تعدد استان‌های کشور و شهرهای صاحب نام در این رشته تحسین بسیاری را برانگیخته است.

محمدرضا اسلامی سرمربی کارکشته تیم بسکتبال البدر کنگ که توانسته است به طور مقتدرانه‌ای به سوپر لیگ در میان مدعیان مختلف در این فصل صعود کند، می‌گوید: مشخص نیست که مسئولان این شهرستان با اهمیت کار باشگاه البدر در امر صعود یک تیم از این باشگاه به سوپر لیگ واقف هستند یا نه.

وی افزود: مشخص نیست اگر واقف هستند چرا پس کمترین توجهی به این موضوع مهم ندارند.

به گفته اسلامی، در شهرستان‌های شمالی و غربی کشور برای این امتیازها خیلی از مسئولان حاضرند، رایزنی‌های گسترده‌ای انجام دهند.

این سرمربی که در کارنامه وی مربیگری چندین تیم مطرح و تیم ملی نوجوانان نیز دیده می‌شود، افزود: تنها در یک صورت است که می‌توان به بهبود اوضاع این شرایط امیدوار بود و آن این است که مسئولان مربوطه که مدام وعده می‌دهند و شعار فراهم‌سازی شرایط بهتر برای جوانان و تفریحات سالم را سر می‌دهند در شهرستان به خود بیایند و باور کنند که شهرشان میزبان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای بسکتبال در سطح آسیا طی هر هفته است.

وی اضافه کرد: همه باید قدر این تیم و امتیاز حضور آن در سوپر لیگ را بدانند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2217

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.