وحید رمضانی با لحنی مغرورانه اما بدون بی احترامی نسبت به بزرگان این رشته و ورزش در استان گفت : در حال حاضر رقیبی در استان  هرمزگان ندارم . به گزارش پیارم به نقل از حکمی نیوز ؛ وحید رمضانی یکی ار ورزشکاران در رشته اسکیت سرعت ،  صبح امروز در گفت و گو با ...

وحید رمضانی با لحنی مغرورانه اما بدون بی احترامی نسبت به بزرگان این رشته و ورزش در استان گفت : در حال حاضر رقیبی در استان  هرمزگان ندارم .


به گزارش پیارم به نقل از حکمی نیوز ؛ وحید رمضانی یکی ار ورزشکاران در رشته اسکیت سرعت ،  صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار ما افزود : با وجود این شرایط در ورزش اسکیت استان ، اگر پدیده خاصی مطرح نشود کماکان عنوان اولی از آن من است.

وی در خصوص ورزش اسکیت اظهار کرد :  یکی از ورزشهایی که عضلات کل بدن را در گیر می کند ورزش اسکیت است.

رمضانی  در مورد افتخارات کسب شده ی خود بیان کرد:  ۲ سال عضو تیم ملی اسکیت بوده ام و  مقام قهرمانی اسکیت در رشته ۳۰۰ متر سرعتی کشور در رده جوانان را در کارنامه خود دارم.

وحید ۲۱ ساله ،  در توصیه به جوانان و خانواده ها گفت  : اسکیت ، ورزشی مفرح به همراه نشاط و تحرک است اما با این وجود ورزشی خطرناک برای کسانی است که می خواهند به صورت حرفه ای این ورزش را دنبال کنند.

این ورزشکار با بیان اینکه این را ورزش را باید بیشتر ترویج دهیم ، تصریح کرد : در حال حاضر به عنوان مربی در شرکت گاز و آب منطقه ای و شهرک باهنر فعالیت می کنم که گوشه ای از نقش ترویج این ورزش را به عهده گرفته ام.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=2128

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.