تیم آلومینیوم هرمزگان در حالی موفق به کسب پنجمین تساوی خود در نهمین بازی‌‌‌اش در لیگ برتر شد که به رده چهاردهم جدول سقوط کرد. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، آلومینیوم هرمزگان در حالی ساعت هجده و پنج دقیقه عصر دیروز به مصاف صنعت نفت ته جدولی رفت که از هشت ...

تیم آلومینیوم هرمزگان در حالی موفق به کسب پنجمین تساوی خود در نهمین بازی‌‌‌اش در لیگ برتر شد که به رده چهاردهم جدول سقوط کرد.

خبرگزاری فارس: آلومینیوم هرمزگان رکوردار تساوی در لیگ برتر باقی ماند

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، آلومینیوم هرمزگان در حالی ساعت هجده و پنج دقیقه عصر دیروز به مصاف صنعت نفت ته جدولی رفت که از هشت بازی هفت امتیاز کسب کرده بود و در رده سیزدهم جدول قرار داشت.

در این بازی که در حضور حدود پنج هزار تماشاگر برگزار شد، در دقیقه هشت شاگردان کاستا با استفاده از غافلگیری بازیکنان آلومینیوم توپ را در یک ضدحمله از خط وسط به رسول نویدکیا رساندند و نویدکیا با گذر از دفاع آلومینیوم در موقعیتی تک به تک توپ را به تور دروازه غلامرضا روشنگر دروازه‌بان تیم هرمزگانی رساند.

شاگردان میثاقیان پس از دریافت گل رو به بازی هجومی آوردند و چند حمله را به روی دروازه صنعت نفت آبادان ترتیب دادند.

سرانجام در دقیقه ۲۸ از روی ضربه ایستگاهی کاشته سمت راست دروازه صنعت نفت که از روی خطا به روی بازیکن آلومینیوم برای این تیم به دست آمد، بازیکن شماره هفت این تیم امجد شکوه‌مقام با یک ضربه بی‌نقص کنج توپ را به کنج دروازه تیم آبادانی رساند.

پس از این گل بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه ۴۰ محمود تیغ نورد بازیکن کلیدی و کاپیتان تیم آلومینیوم به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف مصدوم شد و جای خود را به سعید راهرو داد.

نیمه دوم نیز از طرف آلومینیوم هجومی آغاز شد، در دقیقه ۵۱ هادی دهقانی که نخستین حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کرد نتوانست از روی ضربه خوب به دست آمده که توسط محسن حیدری برای او فرستاده شده بود، استفاده کند.

در دقیقه ۵۶ نیز صنعت نفت صاحب یک ضربه ایستگاهی در فاصله حدوداً ۳۵ متری از خط دروازه آلومینیوم شد و در برگشت این توپ توسط غلامرضا روشنگر دفع شد، این توپ توانست خطر جدی به روی دروازه تیم هرمزگانی ایجاد کند.

آلومینیوم از دقیقه ۷۰ به بعد چندی حمله خطرناک را به روی دروازه صنعت نفت ترتیب داد که همه یکی پس از دیگری دفع شد.

از نکات جالب توجه در این بازی می‌توان به پرتاب دو ترقه در نیمه نخست بازی به سمت نیمکت دو تیم از طرف تماشاگرنماهای پشت نیمکت‌ها اشاره کرد که موجبات ناراحتی و اعتراض شدید مسئولان تیم میهمان را فراهم آورد.

مصدومیت محمود تیغ نورد بازیکن خط وسط و کاپیتان تیم آلومینیوم نیز از دیگر اتفاقات تلخ این بازی برای بازیکنان و هواداران تیم هرمزگانی بود.

آلومینیوم و صنعت نفت آبادان با کسب این تساوی هر کدام با هشت و هفت امتیاز به ترتیب در رده‌های چهاردهم و شانزدهم جای خوش کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=1829

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.