مدیر عامل سابق باشگاه استقلال گفت: ما تلاش می کنیم به آقایان بفهمانیم که نحوه واگذاری استقلال و پرسپولیس اشتباه است،اگر این واگذاری طی یک روند درست انجام شود قطعا پیشکسوتان استقلال هم برای خرید تیم ورود پیدا می کنند. به گزارش پیارم:کاظم اولیایی مدیر عامل سابق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع ...

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال گفت: ما تلاش می کنیم به آقایان بفهمانیم که نحوه واگذاری استقلال و پرسپولیس اشتباه است،اگر این واگذاری طی یک روند درست انجام شود قطعا پیشکسوتان استقلال هم برای خرید تیم ورود پیدا می کنند.

به گزارش پیارم:کاظم اولیایی مدیر عامل سابق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در پاسخ به این سوال که وزیر ورزش اعلام کرده است استقلال تا این لحظه هیچ خریداری ندارد اظهار داشت: اتفاقا تیم استقلال هم مانند پرسپولیس گروهی از پیشکسوتان را تشکیل داده است و آنها را دور هم جمع کرده است تا در خصوص خرید این باشگاه با هم مذاکره کنند.

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال تاکید کرد: آقایان کرد نوری، فرزامی، دکتر ساعدی و آقای سعادتی عضو این گروه هستند تا در خصوص بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس  صحبت کنند، در کل باید عرض کنم که تقریبا یک گروه از مدیران با سابقه و خوش فکر دور هم جمع شده اند تا در این راه کمک کنند.

اولیایی همچنین درباره روند واگذاری استقلال پرسپولیس تاکنون تصریح کرد: به نظر من  این نوع روند واگذاری اصلا درست نیست، ما برای باشگاهها بالاتر از قیمت ۲۹۰ میلیاردی را پیشنهاد می کنیم ولی نه برای خرید و فروش، باید بگویم احساسات مردم هیچ وقت قابل خرید و فروش نیست.

وی تاکید کرد: باشگاههای استقلال و پرسپولیس در حال ورشکستگی هستند و باید کمک کنیم تا این دو تیم را نجات دهیم،نباید فکر کنیم که با فروش استقلال و پرسپولیس و گرفتن پول و ریختن آن به خزانه دولت وضعیت  آنها درست می شود.

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال تصریح کرد: ما در جلساتی که با حضور پیشکسوتان استقلال داشتیم به این نتیجه رسیدیم که نحوه واگذاری به طور کل اشتباه است، به نظر من آقایان هیچ طرح و برنامه ای برای واگذاری ندارند.

اولیایی خاطر نشان کرد: برای واگذاری استقلال و پرسپولیس باید یک برنامه ریزی دقیق صورت بگیرد و همچنین یک پیش فرض لازم دارد به عنوان قانون باشگاه داری در کشور، ما در حال حاضر هیچ قانونی که بتواند از باشگاه داری خصوصی حمایت کند وجود ندارد.

اولیایی تاکید کرد: وقتی که قوانین باشگاه داری سالهاست در مجلس خاک می خورد، چه طور ممکن است یک فرد سرمایه دار بیاید و استقلال و پرسپولیس را بخرد و این دو تیم را موفق هم کند.

وی در پایان تصریح کرد: ما تلاش می کنیم  به آقایان بفهمانیم که نحوه واگذاری استقلال و پرسپولیس اشتباه است،اگر این واگذاری طی یک روند درست انجام شود قطعا پیشکسوتان استقلال هم برای خرید تیم ورود پیدا می کنند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=30359

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.