گفته می‌شود که باشگاه پرسپولیس با افشین قطبی فقط برای نیم فصل دوم مذاکره کرده، اما با برانکو برای یکسال و نیم صحبت کرده است. به گزارش پیارمبه نقل از  باشگاه خبرنگاران بحث مالی باشگاه پرسپولیس با برانکو هم مشخص شده است. طبق برنامه قرار شده که اگر برانکو با پرسپولیس به توافقات نهایی رسید، ...

گفته می‌شود که باشگاه پرسپولیس با افشین قطبی فقط برای نیم فصل دوم مذاکره کرده، اما با برانکو برای یکسال و نیم صحبت کرده است.

رسیدگی به وضعیت تیم‌های پایه پرسپولیس

به گزارش پیارمبه نقل از  باشگاه خبرنگاران بحث مالی باشگاه پرسپولیس با برانکو هم مشخص شده است.

طبق برنامه قرار شده که اگر برانکو با پرسپولیس به توافقات نهایی رسید، ۷۰۰ هزار دلار به اضافه پرداخت مالیات با خودش برای یکسال و نیم باشد.
گفتنی است؛ توافق مالی با افشین قطبی برخلاف برانکو هنوز افشا نشده است، فقط با این مربی برای هدایت نیم فصل دوم صحبت شده است.

** ابقای درخشان تا بازی با لخویا

از باشگاه پرسپولیس خبر رسیده که درخشان تا بازی با لخویا ابقاء شده است.
به هرحال ماندن یا جدایی درخشان از پرسپولیس دست خودش است، چرا که اگر تیم پرسپولیس مقابل لخویا برنده شود، درخشان ماندگار می‌شود، اما اگر بازنده شود، باید جایش را به مربی دیگری بدهد. به هرحال رمز ماندگاری درخشان در پرسپولیس برد مقابل لخویا است.

** داوران بازی پرسپولیس_ لخویا قطر فردا وارد تهران می‌شوند

هویکان کاتام کریشان به همراه دنی گوارا پالیتا پاراک کراتا و کولن کاستوتیج ایران اودایا کانتا هرسه از سریلاکا فردا به تهران می‌آیند و ۶ اسفندماه هم ایران را ترک خواهند کرد.

** تشکیل ستاد بازیهای آسیایی در باشگاه پرسپولیس

ستاد بازیهای آسیایی در باشگاه پرسپولیس تشکیل شد و براساس آن کلیه امور در این ستاد انجام می‌شود، این ستاد به این منظور تشکیل شد که پرسپولیس میزبان خوبی برای لخویا قطر باشد و حضور بی‌دغدغه در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

** برگزاری تمرینات پرسپولیس پشت درهای بسته

طبق تصمیم کادر فنی، تمرینات تیم پرسپولیس تا بازی با لخویا پشت درهای بسته برگزار می‌شود. درخشان برای اینکه تیم تا بازی با لخویا دچار مسائل حاشیه‌ای نشود و تمرکزش روی بازی باشد، این تصمیم را گرفته است.

** فیلم بازی لخویا تقدیم کارد فنی شد

فیلم بازی‌های لخویای قطر به دست کادر فنی پرسپولیس رسیده است. براین اساس کادر فنی قرار است براساس این فیلم‌ها، بازی لخویا را برای بازیکنان آنالیز کنند.

** برنامه بازی‌های پرسپولیس در آخرین ماه سال ۹۳

طبق برنامه ریزی صورت گرفته، تیم پرسپولیس روز ۵ اسفندماه به مصاف لخویا قطر در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا می‌رود.

سرخپوشان در دومین بازی‌شان در لیگ قهرمانان آسیا روز ۱۲ اسفندماه به دیدار بنیادکار می‌روند.

همچنین، این تیم روز ۱۷ اسفندماه در چارچوب مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال به مصاف تراکتورسازی می‌رسد و آخرین بازیش در سال ۹۳ روز ۲۶ اسفندماه است که در این روز به دیدار النصر عربستان در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا می‌رود.

** جلسه مربیان پایه پرسپولیس

در حال حاضر جلسه ای بین مربیان پایه پرسپولیس با نژاد فلاح قائم مقام این باشگاه برگزار شده است و قرار است که در این جلسه درباره موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر صورت بگیرد تا تیم های پایه این تیم نیز به آمادگی‌های لازم دست پیدا کنند.

از طرفی دیگر عرب شاهی و پنجعلی نیز به باشگاه پرسپولیس آمده‌اند و این طور که به نظر می رسد این افراد جلسه ای را با مسئولان این باشگاه خواهند داشت.

همچنین هیات تکواندو تهران برای تبریک به نژاد فلاح به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپولیس و شایستگی انتخاب وی بندی را در این باشگاه نصب کرده‌اند تا از این طریق تبریک خود را به نژاد فلاح گفته باشند.

** عقاب آسیا وارد باشگاه پرسپولیس شد

 از سوی دیگر احمدرضا عابدزاده نیز برای دریافت مطالبات گذشته خود وارد باشگاه پرسپولیس شد تا بتواند با مسئولان این باشگاه مذاکراتی را ر این خصوص داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=30089

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.