مدیر عامل سابق باشگاه استقلال گفت: استرالیا قطعا جدی ترین حریف ما دراین دوره از مسابقات است که حتما باید با برنامه به مصاف آنها برویم. به گزارش پیارم :علی فتح الله زاده مدیر عامل سابق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص نتایج بازی های تیم ملی در جام ...

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال گفت: استرالیا قطعا جدی ترین حریف ما دراین دوره از مسابقات است که حتما باید با برنامه به مصاف آنها برویم.

به گزارش پیارم :علی فتح الله زاده مدیر عامل سابق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص نتایج بازی های تیم ملی در جام ملتهای آسیا اظهار داشت:به نظر من کی روش خیلی خوب تیم ملی را مدیریت کرده است.

وی افزود: خیلی ها قبل از این بازیها تصور نمی کردند که تیم ملی بتواند قطر و بحرین را شکست دهد اما این اتفاق افتاد و نتایج خوبی را کسب کردیم و در حال حاضر هم با شش امتیاز در صدر جدول قرار گرفته ایم.

فتح الله زاده درپاسخ به این سوال که آیا تیم ملی به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه پیدا خواهد کرد یا خیر خاطرنشان کرد: ایرانی‌ها این قابلیت را دارند که کارهای بزرگ انجام دهند؛ بستگی دارد کدام روز ما باشد، ولی باید بگویم در تیم ملی کارهای انفرادی جای کارهای تاکتیکی را گرفته است که می تواند در بازیهای آینده خطرناک باشد.

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال درباره جدی ترین حریف ما در این مسابقات تصریح کرد:استرالیا قطعا جدی ترین حریف ما دراین دوره از مسابقات است که حتما باید با برنامه به مصاف آنها برویم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=26719

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.