با تغییر شهردار یاسوج که با حفظ سمت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری یاسوج هم محسوب می‌شود واهمه از آینده نامعلوم را می‌توان به خوبی در چهره بازیکنان و مربیان این تیم مشاهده کرد.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز تمرین تیم فوتبال شهرداری یاسوج این بار رأس ساعت ۱۵ ...

با تغییر شهردار یاسوج که با حفظ سمت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری یاسوج هم محسوب می‌شود واهمه از آینده نامعلوم را می‌توان به خوبی در چهره بازیکنان و مربیان این تیم مشاهده کرد.

خبرگزاری فارس: سایه سنگین تغییر شهردار بر تمرینات تیم فوتبال شهرداری یاسوج / زرینچه کجاست

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز تمرین تیم فوتبال شهرداری یاسوج این بار رأس ساعت ۱۵ در زمین چمن صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.

در این تمرین بازیکنان زیر نظر حیدر شریفی، مربی این تیم به تمرین و بازی دستگرمی پرداختند.

تنها بازیکن غایب این روز کسی جز حسین‌ حجازی‌پور، بازیکن سرشناس این تیم نبود که به گفته برخی از بازیکنان این روزها در اوج مشکلات مادی در به در به دنبال خانه‌ای برای زندگی در شهر یاسوج می‌گردد.

در تمرین امروز بزرگترین غایب جواد زرینچه بود که نبود او حرف و حدیث‌های فراوانی را به وجود آورده است.

برخی از حضور او در همین امروز و فردا خبر می‌دهند و البته عده‌ای نیز معتقدند که پس از تغییر و تحولات در شهرداری یاسوج او دیگر به این شهر نخواهد آمد.

تمرین امروز تیم فوتبال شهرداری یاسوج یک میهمان داشت و او پرویز موسوی، رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد بود که شاید با آمدن خود بر سر تمرینات حرفی برای گفتن داشت؛ از این باب که شهرداری باید به هر صورت در مسابقات بماند.

صمد اکبری، کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج بیش از همه نگران آینده تیم بود و تقریباً در مورد آینده این تیم از همه نظر می‌خواست و البته ناامید از کادر جدید مدیریتی تیم هم نبود.

لیدرها هم امروز وضعیتی بهتر از مربیان و بازیکنان نداشتند و دائم اوضاع آینده تیم را تجزیه و تحلیل می‌کردند که در چهره آن‌ها واهمه و ترس از آینده خود و تیم نمایان بود.

حرف بیشتر اعضای تیم فوتبال شهرداری به جز شریفی که به کار خود مشغول بود حول محور جاوید شهردار جدید بود که هرکس تعبیری از او داشت.

در تمرین امروز میلاد داوودی بازیکن سال گذشته تیم شهرداری یاسوج که بدون بازی و به دلیل مصدومیت از تیم کنار گذاشته شده بود حضور داشت؛ البته مثل اینکه او میهمان بازیکنان بود، چراکه داوودی امسال در نفت مسجد سلیمان بازی خواهد کرد.

حیدر شریفی، مربی و دستیار جواد زرینچه چندی است که به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۱۴ سال کشور معرفی شده و در تمرین امروز بازیکنان و هر تازه واردی که به تمرین قدم می‌گذاشت به این مربی با تجربه فوتبال تبریک می‌گفت.

آنچه که بیش از همه مربیان و کادر فنی تیم بابت آن نگران بودند پرداخت ۸۰ میلیون تومان برای ورودی مسابقات بود که باید تا روز ۱۹ شهریور پرداخت شود و معلوم نیست که چه کسی جوابگوی این موضوع خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7324

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.