پیارم: سرمربی تیم فوتسال بانوان شورای شهر نوشهر در آستانه بازی تیمش مقابل پرسپولیس تهران گفت: بازی سختی مقابل این تیم تهرانی داریم. به گزازش پیارم به نقل ارخبر نگار فارس: نرگس رودگر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: پس از کسب نتیجه ضعیف و دور از انتظار مقابل کاسپین قزوین تمرینات ...

پیارم: سرمربی تیم فوتسال بانوان شورای شهر نوشهر در آستانه بازی تیمش مقابل پرسپولیس تهران گفت: بازی سختی مقابل این تیم تهرانی داریم.

خبرگزاری فارس: نوشهر بازی سختی مقابل پرسپولیس دارد

به گزازش پیارم به نقل ارخبر نگار فارس: نرگس رودگر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: پس از کسب نتیجه ضعیف و دور از انتظار مقابل کاسپین قزوین تمرینات خوبی را انجام دادیم تا مقابل پرسپولیس با آمادگی خوب ظاهر شویم.

وی تیم پرسپولیس را از مدعیان قهرمانی این دوره از لیگ نام برد و بیان داشت: به طور حتم در خانه مقابل تیم پرستاره پرسپولیس تهران بازی سخت و دشواری داریم، اما به نتیجه بازی امیدوار هستم.

سرمربی تیم فوتسال شورای شهر نوشهر در ادامه تصریح کرد: بازیکنانم در بازی‌های خانگی نشان دادند که بردن را خوب بلد هستند و هیچ فرقی نمی‌کند که تیم مقابل چه تیمی است.

رودگر ابراز داشت: با توجه به کمبود اعتبار و بودجه بازیکنان جوان و بومی خوبی را جذب تیم کردیم که از دوازده بازی بازیکنانم رضایت دارم.

وی در پایان افزود: تیم در حال حاضر از حاشیه امنیت خوبی برخوردار است که به همین دلیل بازیکنان انگیزه خوبی برای بازی مقابل حریفان دارند.

به گزارش فارس، از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم شورای شهر نوشهر جمعه ۲۵ اسفند در سالن ورزشی شکری کلا میزبان پرسپولیس تهران است.

تیم فوتسال بانوان شورای شهر نوشهر با ۱۶ امتیاز در بین ۱۲ تیم هفتم است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3282

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.