فرمانده سپاه حاجی آباد از برگزاری مراسم چهلم شهید سپهبد قاسم سلیمانی در این شهرستان خبر داد و برنامه‌های بسیج  حاجی آباد برای ایام‌الله دهه فجر را تشریح کرد. ...

 

به گزارش پیارم حاجی آباد سرهنگ محمد میرزاده فرمانده سپاه حاجی آباد در جلسه ستاد دهه فجر اظهار کرد: ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با بیانیه گام دوم همراه بود که چراغ راه و کلیدی برای فتح آینده است؛ در این بیانیه با اشاره به مشکلات و سختی های ابتدای انقلاب، فتوحات و توسعه امروز انقلاب اسلامی بیان می‌شود؛ دکترین ایدئولوژیک انقلاب اسلامی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مشخص شده است و تمام عناصر جمهوری اسلامی باید تلاش کنند تا به این سمت حرکت کنیم.

سرهنگ میرزاده  در ادامه با اشاره به دشمنی بدخواهان جمهوری اسلامی در طی ۴۰ سال، خاطر نشان کرد: این دشمنی ها را اکنون نیز در قالب جنگ اقتصادی و تحریم های همه جانبه شاهد هستیم؛ در نهایت دشمن با ایجاد نارضایتی و اغتشاشات در داخل کشور سعی در سواستفاده برای رسیدن به اهداف خود را داشت و این امر با بصیرت مردم خنثی شد.

وی افزود:قطعاً توطئه های دشمن علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک عنصر مهم انقلاب و نظام اسلامی آشکار است؛ دشمن با ترور خصمانه سردار قاسم سلیمانی در صدد بود خط مقاومت را در منطقه ابتر بگذارد؛ ترور حاج قاسم سلیمانی نه تنها به اهداف امریکا و دشمنان نظام کمکی نکرد بلکه شهید حاج قاسم سلیمانی برای امریکا خطرناک تر و قوی تر بروز و ظهور کرد.

فرمانده سپاه حاجی آباد ادامه داد:  قطعاً تقارن مراسم اربعین شهید حاج قاسم سلیمانی با ایام الله دهه فجر موجب برگزاری باشکوه تر مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی خواهد شد.

فرمانده سپاه حاجی آباد با اشاره به برنامه ها و فعالیت های این مجموعه در ایام الله دهه فجر، تصریح کرد: بخشی از برنامه های ما معطوف به برگزاری نشست هایی با محوریت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و روشنگری پیرامون خباثت و فتنه انگیزی های دشمن علیه کشور است؛ این نشست ها در سطح پایگاه های تحت پوشش طرح تحول محلات ، مساجد، حسینیه ها و مکان های مختلف برنامه ریزی شده است؛

میرزاده یاد آور شد: نواختن زنگ انقلاب در سطح مدارس شهرستان را با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان ، برنامه های مختلف برای زمان ورود حضرت امام به میهن و هم چنین پیروزی انقلاب اسلامی توسط بسیج دانش آموزی تدارک دیده شده است.

سرهنگ میرزاده اعزام گروه های جهادی و بسیج جامعه پزشکی  به مناطق محروم شهرستان ،سرکشی و دیدار با خانواده شهدا،برگزاری مسابقات ورزشی جام دهه فجر، برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی، هنری، نمایشگاه دفاع مقدس را از مهم ترین برنامه های دهه فجر بسیج شهرستان برشمرد.

 وی هم چنین بیان اشت:در این ایام میز خدمت جهادی با محوریت حضور بسیج کارمندان شهرستان برگزار خواهد شد؛ کارمندان و مدیران شهرستان با حضور در محله های اسلامی و روستاهای مختلف شهرستان به خدمت رسانی و پاسخگویی نسبت به دغدغه های مردم اقدام می کنند؛

این مقام مسئول با اشاره به برنامه متمرکز شهرستانی گفت: این از مهم ترین برنامه های ما است و نقش مهمی را در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی دارد؛ مراسم چهلم شهید سپهبد قاسم سلیمانی را در روز ۲۰ بهمن ماه در مسجد جامع شهر برگزار می کنیم

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71153

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.