فرماندار شهرستان حاجی آباد از افتتاح فاز دوم ناحیه  صنعتی حاجی آباد در دهه فجر امسال خبر داد. به گزارش خبرنگار پیارم حاجی آباد مهندس جهانگیری در بازدید از پروژه فاز دوم. ناحیه صنعتی حاجی آباد به خبرنگار پیارم گفت این پروژه در زمینی به مساحت ۴۵ هکتار و اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ...

فرماندار شهرستان حاجی آباد از افتتاح فاز دوم ناحیه  صنعتی حاجی آباد در دهه فجر امسال خبر داد.

DSC00579

به گزارش خبرنگار پیارم حاجی آباد مهندس جهانگیری در بازدید از پروژه فاز دوم. ناحیه صنعتی حاجی آباد به خبرنگار پیارم گفت این پروژه در زمینی به مساحت ۴۵ هکتار و اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و سیصد میلیون ریال و در مجاورت سایت گلخانه در دست احداث است که از این میزان اعتبار ۱۰ میلیارد ریال آن که شامل عملیات برق رسانی ،تسطیح و بلوار کشی است اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد اقدامات آبرسانی نیز در دست اجرا ست که شرکت طرف قرارداد در حال حاضر مشغول به کار می باشد.

مهندس جهانگیری در ادامه ضمن تشکر از مهنس غلامپور رئیس محترم شرکت شهرکهای صنعتی استان هرمزگان عنوان کردند میزان اعتباری که برای احداث این شهرک اختصاص داده شده از محل بودجه داخلی و اعتبارات استانی و از تملک دارایی شهرستان تامین شده است که به امید خداوند این پروژه در دهه فجر امسال افتتاح می شود.

 فرماندار حاجی آباد در ادامه از سرمایه گذاران متقاضی سرمایه گذاری در حوزه های مختلف صنعتی دعوت کردند با مراجعه به شرکت شهرک های صنعتی و ضمن داشتن جواز تاسیس واحد صنعتی زمین مورد نظر را تحویل بگیرند. وی

خاطرنشان کرد واگذاری زمین نیز از ابتدای سال ۹۵ آغاز می شود و عمده این طرح ها نیز طرح هایی است که آلایندگی پایینی دارند و بیشتر هدف اینست که مشاغل مزاحم از جمله صنوفی مانند مصالح ساختمانی ها از سطح شهر جمع آوری شود و به این شهرک انتقال داده شود.

وی عنوان کردند که شهرستان حاجی آباد در حوزه های مختلف ظرفیت های زیادی دارد و این شهرستان قطب کشاورزی استان محسوب می شود که باید این بخش را با تاسیس کارخانه های فراوری و بسته بندی محصولات کشاورزی ساماندهی کنیم.

فرماندار حاجی آباد درادامه  سخنان خود به خط انتقال لوله آب دریا به استان های جنوبی کشور اشاره کردند و این مژده را به شهروندان حاجی آباد دادند با توجه به مکاتباتی که با استاندار محترم استان هرمزگان صورت پذیرفته است قرار بر این شد .

جهانگیری هدف از ایجاد ناحیه صنعتی را دور کردن صنوف مزاحم از دروش شهر به بیرون و فراهم نمودن فضای مناسب جهت اشتغال جوانان و جذب سرمایه گذار در شهرستان عنوان کرد.

  1. وی افزود:فاز دو. ناحیه صنعتی در دهه فجر به بهره برداری می رسد و از ابتدای سال ۹۵  کار واگذاری به متقاضیان شروع می شود متقاضیان با مراجعه به اداره صنعت معدن تجارت و جهاد کشاورزی با دریافت مجوز کار خود را آغاز می کنند .
لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=50613

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.