استاندار هرمزگان گفت: یکی از برنامه‌های مهم ما تقویت بنیه اقتصادی مناطق روستایی است به گزارش پیارم حاجی‌آباد، جاسم جادری صبح امروز طی سخنانی در جمع مردم بخش احمدی شهرستان حاجی‌آباد در مسجد شهر سرگز احمدی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم ما تقویت بنیه اقتصادی مناطق روستایی است، اظهار داشت: ما امیدواریم در بخش ...

 

استاندار هرمزگان گفت: یکی از برنامه‌های مهم ما تقویت بنیه اقتصادی مناطق روستایی است

به گزارش پیارم حاجی‌آباد، جاسم جادری صبح امروز طی سخنانی در جمع مردم بخش احمدی شهرستان حاجی‌آباد در مسجد شهر سرگز احمدی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم ما تقویت بنیه اقتصادی مناطق روستایی است، اظهار داشت: ما امیدواریم در بخش احمدی بتوانیم برای رونق اقتصاد، درآمد و تولید، گام‌های مناسبی برداریم و زیربناهایی خوبی را در این بخش ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: با وجود تمامی تلاش‌هایی که در دولت‌های گذشته صورت گرفته، اما متاسفانه هنوز شاهد وجود محرومیت در مناطق مختلف استان هرمزگان هستیم و این در حالی است که اگر درآمدهای کشور در سال‌های اخیر به درستی مورد استفاده قرار می‌گرفت، بسیاری از این محرومیت‌ها باید رفع می‌شد و کشور ما می‌توانست به لحاظ توسعه و کار عمرانی در شرایط بهتری قرار بگیرد.

استاندار هرمزگان افزود: با وجود تمامی مشکلات، دولت تدبیر و امید اجرای برنامه تحول نظام سلامت را آغاز کرده که برای آن حدود یک‌هزار میلیارد تومان از محل هدفمندی یارانه‌ها اختصاص داده شده است که تحول بزرگی را در بخش بهداشت و درمان و سلامت ایجاد می‌کند.

جادری با تاکید بر اینکه باید شرایط کسب درآمد و تولید را در شهرستان ها و مناطق روستایی فراهم کنیم، تصریح کرد: در این راستا قانون تشکیل شرکت‌های تعاونی توسعه و عمران شهرستان‌ها وجود دارد که هنوز در هرمزگان اجرایی نشده و ما قصد داریم با تشکیل این شرکت‌ها، شرایط را برای تولید و کسب درآمد در شهرستان‌ها و روستاها فراهم کنیم.

وی در ادامه با اشاره به مسائل و مشکلات بخش احمدی، اظهار داشت: در راستای رفع این مشکلات و براساس اعلام مدیران مربوطه، پل احمدی و ۱۲ کیلومتر از راه ارتباطی این بخش تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد و ۱۶ کیلومتر راه نیز تا دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان تصریح کرد: در زمینه آبرسانی نیز اقدامات خوبی در حال انجام است و همچنین برق‌رسانی به پنج روستای این بخش در دست اقدام بوده و بهره‌برداری از دو دبستان نیز از جمله دیگر اقداماتی خواهد بود که در این بخش صورت می‌گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=13561

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.