جانشین سپاه حاجی آباد گفت:  بسیج پیشرو در همه عرصه های اقتصاد مقاومتی به ویژه محرومیت زدایی است. ...

به گزارش پیارم. سجاد دهقانی جانشین سپاه حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم اظهار کرد: در راستای اقدامات محرومیت زدایی در شهرستان ساخت ۴۵ چشمه سرویس بهداشتی، اعزام بیش از ۶۰ گروه جهادی، ساخت و تعمیر بیش از ۱۵ واحد مسکونی نیازمندان، توزیع ۵۰۰۰ بسته معیشتی وپرداخت وام های اشتغال از عمده فالیتهای بسیج در سال جاری می باشد.
سجاد دهقانی افزود: فعالیت‌های جهادی فرصتی برای خودسازی و دریافت فرصت‌هایی مدیریتی در آینده است.
وی بیان داشت: یکی از عرصه‌های اخیر فعالیت گروه‌های جهادی مقابله با ویرورس کرونا و ارائه خدماتی از قبیل: گند زدایی، نظارت، آموزش چهره به چهره، واکسیناسیون و همکاری با طرح شهید سلیمانی است.
جانشین سپاه حاجی آباد همچنین علاوه بر اقدامات فوق راه‌اندازی صنایع کوچک، توانمندسازی روستائیان و مستضعفین برای کارآفرینی و رونق کسب‌وکار از فعالیت‌هایی است که در سال‌ اخیر این نهاد عهده‌دار آن‌ها شده است.
سجاد دهقانی افزود: از ابتدای امسال تا به حال نیز ۶۰ گروه جهادی با عضویت بیش از ۶۰۰ نفر از اقشار عرصه های مختلف به ویژه جامعه پزشکی. دانشجویان، دانش آموزان و طلاب در قالب اردوهای جهادی مشارکت داشته اند و اقداماتی اثر بخش در شهرستان انجام داده اند.
وی بیان داشت: در راستای اقدامات محرومیت زدایی در شهرستان ساخت و تعمیر ۱۵ خانه نیازمند توسط این طلایه داران و جهادگران عرصه اقتصادمقاومتی احداث و مرمت شده است.
جانشین سپاه حاجی آباداز معرفی ۷۰ نفر به بانک و کمیته امداد برای ارائه تهسیلات جهت ایجاد اشتغال خبر داد و افزود: ایجاد اشتغال و اجرای طرح های محرومیت زدایی موجب ماندگاری روستاییان می شود.
دهقانی ادامه داد: ایجاد اشتغال برای جوانان روستایی با پرداخت تسهیلات بانکی جهت پرورش زنبور عسل، انتقال آب از چشمه جهت تامین آب شرب و کشاورزی روستاها به منظور جلوگیری از هدر رفت آن و ارائه خدمات پزشکی و تخصصی به روستاییان در ۲ مرحله از جمله اقدامات در دست اجرا از سوی بسیج سازندگی ناحیه حاجی آباد است.
وی تصریح کرد: ما در شهرستان ۳۰ صندو ق قرض الحسنه راه اندازی کردیم که بسیجیان به راحتی بتوانند وام بدون سود و ضامن دریافت کنند.
وی در ادامه با اشاره به اهدا ۵۰ سری جهیزیه به زوج های جوان افزود: این جهیزیه‌ها با مشارکت زوج های جوان و بسیج سازندگی شهرستان به ارزش هشت میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال تهیه شده است.
جانشین ناحیه حاجی آباد افزود: کالاهای اهدا شده تولید داخل و ایرانی بوده که شامل فرش، یخچال، اجاق گاز ، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و سایر ملزومات خانگی است.
وی بیان داشت: این اقدام با هدف ترویج ازدواج آسان و حمایت از کالای داخلی در حال اجراست.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد اظهارداشت: خدمت به زوج‌های جوان به منظور ترویج فرهنگ ازدواج آسان از افتخارات بسیج منطقه بوده و در آینده برای این منظور، برنامه های خوبی در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=73078

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.