رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد در جمع عزاداران هیئت ثارالله رزمندگان اسلام در خصوص شخصیت والای امام سجاد(ع) به ایراد سخنرانی پرداخت. به گزارش پیارم حاجی آباد ، این مراسم که۲۷آبان ماه۹۲ با حضور پرشور مردم و جمعی از بسیجیان در هیئت رزمندگان اسلام حاجی آباد برگزار شد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی اباد ...

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد در جمع عزاداران هیئت ثارالله رزمندگان اسلام در خصوص شخصیت والای امام سجاد(ع) به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش پیارم حاجی آباد ، این مراسم که۲۷آبان ماه۹۲ با حضور پرشور مردم و جمعی از بسیجیان در هیئت رزمندگان اسلام حاجی آباد برگزار شد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی اباد در سخنانی توجه جوانان را به اهداف قیام امام حسین (ع) و واقعه عاشورا ضروری دانست و از عزاداران خواست نسبت به اقامه نماز ، توجه به فقرا و مستمندان جامعه و احیاء امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنند . 

وی به شخصیت امام سجاد (ع) اشاره کرد و افزود : اگر امام سجاد (ع) با افشاگری چهره پلید یزید را به مردم نشان نمی داد حادثه کربلا برای همیشه مدفون می شد . 

حجت الاسلام فوادیان اظهار داشت : خطابه های آتشین و ادله مبرهن حضرت زین العابدین (ع) ارکان حکومت غصبی یزید را متزلزل کرد . 

وی در رابطه با رمز پویای قیام نهضت عاشورایی افزود: رسول خدا(ص) به بیان جزئیات قیام امام حسین(ع) و چگونگی شهادت، مقام عبادی امام، سیره اخلاقی، نوع مبارزه و حتی شفاف‌سازی نهضت امام حسین(ع) قبل از شهادت او پرداخته است. 

شایان ذکر است، در این مراسم قرائت زیارت عاشورا توسط رئیس کانون مداحان و قرآئت نورانی قرآن کریم توسط محمد طه رسولی حافظ و قاری خردسال از دیگر برنامه های این مراسم سوگواری بود. 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=9331

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.