رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد در جمع عزاداران حسینی در روستای آشکارا این شهرستان گفت: عاشورا و واقعه عظیم کربلا یک حقیقت بلند تاریخ اسلام است. به گزارش پیارم حاجی آباد: حجت الاسلام فوادیان ۲۶آبانماه در جمع عزاداران و سوگواران حسینی در روستای آشکارا گفت:عاشورا و واقعه عظیم کربلا یک حقیقت بلند تاریخ اسلام ...

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد در جمع عزاداران حسینی در روستای آشکارا این شهرستان گفت: عاشورا و واقعه عظیم کربلا یک حقیقت بلند تاریخ اسلام است.

به گزارش پیارم حاجی آباد: حجت الاسلام فوادیان ۲۶آبانماه در جمع عزاداران و سوگواران حسینی در روستای آشکارا گفت:عاشورا و واقعه عظیم کربلا یک حقیقت بلند تاریخ اسلام است و باید به دقت مورد توجه هر زن و مرد مسلمان قرار گیرد و در ایام ماه محرم به اهداف قیام آن حضرت پرداخته شود.

 

فوادیان در ادامه با اشاره به اینکه ارزیابی و بررسی کامل حرکت عظیم حسینی کاری بس دشوار است یادآور شد: زوایای ناشناخته بسیاری از این قیام گسترده باقی مانده است.

 

وی افزود : قیام خونین کربلا جاودان و همیشه در جریان است چرا که یک جوشش و حرکت عظیم انسانی در بین مردم اسلامی بوجود می آورد که اثر این جنبش و جوشش احیای دین اسلام و ارزش های اسلامی است .

 

حجت الاسلام فوادیان تصریح کرد:امام حسین (ع) و یارانش درعاشورا درس ها والگوهای زیادی را برای ما ارائه کرده اند که امروزه ما وظیفه داریم آنها را عملی کرده و در جامعه اجرا کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=9301

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.