رئیس اداره آموزش و پرورش در جمع دانش آموزان دبیرستان نمونه گفت : هر چند بازدید از کتابخانه های مدارس شهرستان در دستور کار همه کارشناسان بازدید کننده از مدارس بوده اما هفته کتاب و کتاب خوانی زمینه مناسب تری را برای بررسی از وضعیت کتابخانه های مدارس فراهم آورده است. به گزارش پیارم،رئیس اداره ...

رئیس اداره آموزش و پرورش در جمع دانش آموزان دبیرستان نمونه گفت : هر چند بازدید از کتابخانه های مدارس شهرستان در دستور کار همه کارشناسان بازدید کننده از مدارس بوده اما هفته کتاب و کتاب خوانی زمینه مناسب تری را برای بررسی از وضعیت کتابخانه های مدارس فراهم آورده است.

به گزارش پیارم،رئیس اداره آموزش و پرورش در جمع دانش آموزان دبیرستان نمونه گفت : هر چند بازدید از کتابخانه های مدارس شهرستان در دستور کار همه کارشناسان بازدید کننده از مدارس بوده اما هفته کتاب و کتاب خوانی زمینه مناسب تری را برای بررسی از وضعیت کتابخانه های مدارس فراهم آورده است.

مهدی سالاری بیان داشت : مدارس شبانه روزی به دلیل حضور داشن آموزان در ساعات غیر آموزشی در مدرسه و داشتن اوقات فراغت بیشتر در مقایسه با سایر آموزشگاهها باید فعالیت بیشتری در زمینه کتاب و کتابخوانی داشته باشند.

وی افزود : یکی از معیارهای موفقیت و پیشرفت هر کشور سرانه مطالعه کتاب مردم آن کشور می باشد.رئیس آموزش و پرورش از دانش آموزان خواست با اختصاص روزنه حداقل یک ساعت به مطالعه آزاد ،درخصوص نهادینه کردن فرهنگ کتاب خوانی گام بردارند.

رئیس به همراه کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهرستان ضمن حضور در دبیرستان نمونه آیت الله خامنه ای وشرکت در مراسم آغازین از کتابخانه این آموزشگاه بازدید نمودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=9256

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.