رئیس آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد : رئیس اداره آموزش و پرورش گفت : مشکلات مالی بوجود آمده ،افزایش قیمت ها و کمبود سرانه مدارس این اداره را بران داشت:تابا مشارکت مدیران و معاونین مدارس و مجتمع ها طرح یاوران مدارس را تدوین نماید. به گزارش پیارم حاجی آباد،رئیس اداره آموزش و پرورش گفت ...

رئیس آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد :

رئیس اداره آموزش و پرورش گفت : مشکلات مالی بوجود آمده ،افزایش قیمت ها و کمبود سرانه مدارس این اداره را بران داشت:تابا مشارکت مدیران و معاونین مدارس و مجتمع ها طرح یاوران مدارس را تدوین نماید.

به گزارش پیارم حاجی آباد،رئیس اداره آموزش و پرورش گفت : مشکلات مالی بوجود آمده ،افزایش قیمت ها و کمبود سرانه مدیران و معاونین مدارس این اداره را برآن داشت تا در جهت برون رفت از این وضعیت چاره اندیشی کند مهدی سالاری بیان داشت : در همین راستا طرح یاوران مدارس تدوین گردیده که در صورت تصویب در شورای معاونین و اجرای آن کمک مالی خوبی به مدارس خواهد شدوی در خصوص جزئیات این طرح گفت : با توجه به این که طرح فوق در حال بازبینی و کارشناسی می باشد جزئیات نحوه اجرای آن پس از انجام مراحل کارشناسی و تصویب در شورای معاونین اعلام خواهدشد.روز شنبه سیزدهم مهرماه راس ساعت نوزده نشست شورای معاونین در محل دفتر ریاست اداره آموزش و پرورش برگزارشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=8339

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.