مراسم ۲۷رجب سالروز مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص) با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم در امام زاده سید محمد(ع) شهرستان حاجی آباد برگزار شد. به گزارش پیارم, در این مراسم حجت الاسلام حاجی زاده  با تبریک این عید بزرگ، بعثت خاتم‌الانبیاء را جزو بزرگ‌ترین اعیاد اسلامی دانست و گفت: امروز روز به‌دست آوردن وسیله ...

مراسم ۲۷رجب سالروز مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص) با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم در امام زاده سید محمد(ع) شهرستان حاجی آباد برگزار شد.


به گزارش پیارم, در این مراسم حجت الاسلام حاجی زاده  با تبریک این عید بزرگ، بعثت خاتم‌الانبیاء را جزو بزرگ‌ترین اعیاد اسلامی دانست و گفت: امروز روز به‌دست آوردن وسیله نجات و سعادت بشریت است و روز بزرگ الهی است.

حاجی زاده افزود: راه و روش و دین پیغمبر(ص) صراط مستقیم است و با پیروی از سیره آن فرستاده خدا می‌توان به خیر دنیا و آخرت رسید و موانع رسیدن به آنان را شناخت.

وی ادامه داد: قرار گرفتن در مسیر دین پیامبر(ص) مایه خیر و برکت و سرافرازی است و در چنین جامعه‌ای که عده‌ای حاکم بودند و بر دیگران ظلم می‌کردند خشونت، قتل و نژادپرستی و نگاه ابزاری و کالایی به زن روا می‌داشتند، پیامبر آمد و بر همه آنها خط بطلان کشید.

 

دراین مراسم در مدح و منقبت پیامبر اسلام(ص) و عید مبعث مدیحه‌سرایی و مولودخوانی مداح اهل بیت اقای محمد امین سالاری  انجام شد و در پایان به اسم های محمد , رسول به غید قرعه هدایایی اهدا شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4584

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.