فرمانده ناحيه مقاومت بسیج سپاه شهرستان حاجی آباد در این کارگاه از اجرای طرح هر دانش آموز یک مشاور در شهرستان حاجی آباد خبر داد ...

به گزارش پیارم، محمد میرزاده فرمانده سپاه حاجی آباد، در این کارگاه آموزشی اظهار داشت: اجرای طرح هر دانش آموز یک مشاور  باتوجه به مشکلات و آسیب های اجتماعی موجود در جامعه و اهمیت اجرای این طرح برای جلوگیری از آزمون و خطا های دانش آموزان، نوجوانان و جوانان  صورت می گیرد.

میرزاده گفت : این طرح به صورت آزمایشی با همکاری آموزش و پرورش در شهرستان حاجی آباد اجرا می شود و پس از نهایی شدن به صورت گسترده تر به کار خود ادامه خواهد داد .

وی افزود : در این طرح مشاورین پس از آنکه صلاحیت های اولیه آنها مورد تایید قرار گرفت گروه بندی می شوند و زیر نظر مشاوران رسمی و توانمند به ایفای نقش مهم خود خواهند پرداخت و در مراحل و موارد مختلف دانش آموزان را راهنمایی خواهند کرد،همچنین در صورت هر گونه سوال و ابهام از مشاوران ماهر و تخصصی و بالادستی کمک خواهند گرفت.

فرمانده سپاه حاجی آباد بیان داشت: :در این طرح محوریت کار مسجد خواهد بود و همچنین از ظرفیت مشاوران توانمند کشوری و شهرستانی استفاده می شود و خانواده دانش آموزان در انتخاب مشاور حق انتخاب خواهند داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69652

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.