مدافع استقلال حتی بعد از بازی با الشباب در رختکن استقلال از بازیکنان و کادر فنی خداحافظی کرد تا حضورش در لیگ قطر قوت بیشتری بگیرد. بدون شک پژمان منتظری از جمله بازیکنان موفق فوتبال ایران در یکی دو سال گذشته است. مدافع استقلال که حالا یکی دو سالی است هادی عقیلی را کنار زده ...
مدافع استقلال حتی بعد از بازی با الشباب در رختکن استقلال از بازیکنان و کادر فنی خداحافظی کرد تا حضورش در لیگ قطر قوت بیشتری بگیرد.

بدون شک پژمان منتظری از جمله بازیکنان موفق فوتبال ایران در یکی دو سال گذشته است. مدافع استقلال که حالا یکی دو سالی است هادی عقیلی را کنار زده و به مهره فیکس و قابل اعتماد کارلوس کی روش در خط دفاع تیم ملی بدل شده از چند تیم قطری پیشنهاد همکاری دریافت کرده.

سال گذشته هم قطری ها تور خود را برای جذب منتظری پهن کرده بودند اما در نهایت این مدافع در استقلال ماند تا ششمین فصل حضورش در این تیم را تجربه کند. امسال اما داستان فرق می کند. همان تیم سال گذشته به علاوه دو تیم دیگر قطری برای جذب منتظری وارد رقابت شده اند تا مدافع استقلال را به خدمت بگیرند. گفته می شود پیشنهاد قطری ها بیش از یک میلیون دلار برای یک فصل است که می شود ۳٫۵میلیارد به پول ایران.

همین مساله منتظری را وسوسه کرده تا به لیگ ستارگان قطر برود. مدافع استقلال حتی بعد از بازی با الشباب در رختکن استقلال از بازیکنان و کادر فنی خداحافظی کرد تا حضورش در لیگ قطر قوت بیشتری بگیرد.

باید گفت با توجه به جدایی احتمالی هادی عقیلی و بازگشت او به لیگ ایران و سپاهان ، ایران سال آینده هم در لیگ قطر نماینده خواهد داشت. نماینده ای به نام پژمان منتظری.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4323

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.