مدیرعامل باشگاه نفت تهران از منتفی شدن حضور منصور ابراهیم‌زاده در تیم فوتبال این باشگاه خبر داد. جام ورزشی؛ منصور قنبرزاده در مورد وضعیت منصور ابراهیم‌زاده اظهار داشت: «مهلت منصور ابراهیم‌زاده برای پاسخگویی به باشگاه نفت تا روز پنجشنبه بود که این فرصت به پایان رسید و به این ترتیب ما با دو مربی جدید ...

مدیرعامل باشگاه نفت تهران از منتفی شدن حضور منصور ابراهیم‌زاده در تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.

جام ورزشی؛ منصور قنبرزاده در مورد وضعیت منصور ابراهیم‌زاده اظهار داشت: «مهلت منصور ابراهیم‌زاده برای پاسخگویی به باشگاه نفت تا روز پنجشنبه بود که این فرصت به پایان رسید و به این ترتیب ما با دو مربی جدید برای فصل آینده مذاکره کردیم. به این ترتیب حضور ابراهیم‌زاده در باشگاه نفت منتفی است.»

وی در مورد اینکه اگر ابراهیم‌زاده را باشگاه پرسپولیس به توافق نرسد، امکان بازگشت این مربی به نفت وجود دارد؟ گفت: «خیر. به دلیل آنکه ما با دو گزینه دیگر مربیگری مذاکره کرده‌ایم حتی اگر ایشان با باشگاه پرسپولیس به توافق نرسند، دیگر در تیم نفت جایی ندارند و سرمربی فصل آینده ما قطعا منصور ابراهیم‌زاده نخواهد بود. زیرا ایشان قرار بود تا روز پنجشنبه پاسخ نهایی را به ما اعلام کنند.»

مدیرعامل نفت تهران در مورد اینکه با ابراهیم‌زاده بر سر مسائل مالی به توافق رسیده بودند، گفت:‌ «با وجود آنکه قانون سقف قراردادها دیگر در فوتبال ما اعمال نمی‌شود اما باشگاه نفت همچنان به پرداخت دستمزد در حیطه مشخص شده پایبند است و ما حداکثر سقف قرارداد را برای سرمربی فصل آینده خود در نظر گرفته‌ایم.»

پیش از این قرار بود ابراهیم‌زاده روز پنجشنبه با باشگاه نفت قرارداد نهایی خود را امضا کند و یک فصل دیگر در این تیم بماند اما این مربی اکنون گزینه اصلی تیم فوتبال پرسپولیس است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4089

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.