در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان، دیدار تیم‌های فوتسال بانوان نفت آبادان و تربیت‌بدنی فسا نیمه تمام ماند و ملی حفاری اهواز پنج بر یک مقابل آرمان رضای خراسان رضوی به پیروزی رسید.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، امروز در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال بانوان خوزستان، پنج دیدار ...

در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان، دیدار تیم‌های فوتسال بانوان نفت آبادان و تربیت‌بدنی فسا نیمه تمام ماند و ملی حفاری اهواز پنج بر یک مقابل آرمان رضای خراسان رضوی به پیروزی رسید.

خبرگزاری فارس: دیدار نفت آبادان و فسا نیمه تمام ماند/ ملی حفاری اهواز به صدرنشینی‌ تداوم بخشید

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، امروز در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال بانوان خوزستان، پنج دیدار برگزار شد.

بعد از ظهر امروز صنعت نفت آبادان میزبان تربیت‌بدنی فسا بود؛ در نیمه نخست این دیدار، نتیجه بازی ۹ بر صفر به نفع آبادانی‌ها بود، اما در نیمه دوم سرمربی فسا تیمش را وارد زمین نکرد و این بازی نیمه تمام ماند.

دیگر نماینده خوزستان، ملی حفاری اهواز که صدرنشین لیگ برتر است مقابل تیم آرمان رضای خراسان رضوی به برد پنج بر یک دست پیدا کرد و به صدرنشینی خود تداوم بخشید.

به گزارش خبرگزاری فارس، دو تیم فوتسال بانوان صنعت نفت آبادان و ملی حفاری اهواز دو نماینده خوزستان در لیگ برتر فوتسال بانوان هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4051

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.